Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541
Oh noes, Mr. Linderman speaks :wee:

 

Er det pga Heroes du skiftet avatar b-real? Lurer på om McDowell blir et fast innslag. Hadde vært fantastisk om han ble en stor del av sesong 2.

8107813[/snapback]

Jau, det er vel egentlig det ;)

Jah, han er en glimrende skuespiller og håper man får se mere til han.

8107866[/snapback]

 

Var ikke han med i en eller annen serie om et hotell på en øy hvor folk kunne få oppfylt sine ønsker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
McDowell eller hva han heter ligner på Sven-O eller hva han heter (:p) på avataren til b-real  :ohmy:

8108759[/snapback]

svenno.jpg

10 minutter :hmm::nei: bare hvis noen som kan PS hadde gjort det :p

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Jeg får ikke opp de linkene du kommer med fra tv.com jeg :\

8112412[/snapback]

Hva er feilen? Er de sperret, har du en sucky browser, ...? Funker fint for meg her i firefox hvertfall. Om du sitter på jobb-nettverk så det er sperret eller noe teit kan vi jo prøve et par triks, men gidder ikke skrive før jeg vet hva feilen er.
Lenke til kommentar

Fikk det heller ikke opp, bruker firefox med adblock. Bare disable adblock på tv.com så kommer det opp.

 

Å sammenligne LOST og Heroes blir vel litt feil? Heroes følger ikke den samme strukturen som LOST, men heller 24.

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Tenkte mer på fortelling strukturen. Ut i fra det jeg har lest så starter sesong 2 av Heroes på nytt, ala 24. I motsettning til Lost. Ikke alle fra Heroes er med neste sesong og nye folk vil stadig dukke opp.

 

Men det er uendelige muligheter i Heroes, det er så mange folk du kan trekke inn.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på fortelling strukturen. Ut i fra det jeg har lest så starter sesong 2 av Heroes på nytt, ala 24. I motsettning til Lost. Ikke alle fra Heroes er med neste sesong og nye folk vil stadig dukke opp.

 

Men det er uendelige muligheter i Heroes, det er så mange folk du kan trekke inn.

8113271[/snapback]

 

Nettopp. Og derfor er Heroes en serie som jeg ikke har noen problemer med å se skal vare i 5 sesonger til. 24 klarer det fint, da kan Heroes gjøre det samme. :)

Lenke til kommentar
For å være ærlig, vil jeg ikke se 5 sesonger av Heroes. 2 eller 3, klarer deg i massevis.

 

Produsenten kan heller lage en ny lignende serie..

8125470[/snapback]

 

 

Om hver sesong starter med nytt fokus og endel nye personer så takler jeg fint fem sesonger. Tim Kring har vistnok skrevet grovutkastet til fem sesonger. Det høres meget positivt ut, for det gjor JMS med Babylon 5 i sin tid. Det ble en flott historie uten de avslørende improviserte retningene underveis.

 

Men alt er avhengig av hva man får til med sesong 2. :)

Lenke til kommentar
Det kan nok stemme det sier. Men ser allerede med tre sesonger av Lost i år 2007 er mange. Tror ikke det er så mange som ser på 24, som gjorde det ved release.

8125512[/snapback]

 

Sesong 5 var et seermessig høydepunkt for 24. Og kvalitetsmessig høydepunkt også, siden man mente man klarte å fornye hele serien. Den har fått nye seere for hver sesong, med unntak av en liten tilbakegang i sesong 3;

 

1 8.60 mill

2 11.73 mill

3 10.30 mill

4 11.90 mill

5 13.78 mill

 

Heroes siste episode oppnådde 14,9 millioner seere. Lost lå på opp mot 20 millioner (enkelte ganger over dette, men som oftest rundt 18 millioner) på sitt meste. Lost er vel nede i rundt 14-15 millioner seere nå.

 

Edit: Artig trivia for siste episode;

 

Jessica and Micah are shown playing Heavenly Sword for the Playstation 3. However, the episode takes place in late October or early November, before the Playstation 3 was released, and Heavenly Sword isn't due for release until mid-2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...