the_zombie Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Tipper at Heroes kan bli enda mer populær enn Lost var under den verste lost-bølgen i Norge Forresten, håper ikke NRK gjør generaltabben med å tekste Heroes på nynorsk :!: . De har jo en tendens til å ødelegge programmer med det :/ Endret 8. mars 2007 av the_zombie Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vel synes det er godt at NRK får heroes... Ingen reklame er jo en utrolig stor fordel. Forresten har jo NRK mange andre bra serier en Sopranos... Six feet under og Carnivalè er jo begge geniale... Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Forresten, håper ikke NRK gjør generaltabben med å tekste Heroes på nynorsk :!: . De har jo en tendens til å ødelegge programmer med det :/ Haha, hadde vært genialt Berg leiaren av heiagjengen, berg verda elns Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Også NRK, nå mista jeg nesten respekten for serien Kunne de ikke holdt seg til en skikkelig kanal, da. 8104172[/snapback] Det har lenge vært klart at NRK og Canal+ har rettighetene. Denne serien tipper jeg vil ta av til høsten. Selv om NRK ikke har vært kjent for å hype serier opp like mye som de kommersielle kanalene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Haha. Det er så trettenåring å hate NRK. Jeg ser mye heller Heroes på NRK enn på en av reality-kanalene våre. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Omtrent like stereotypt å hate kanaler for å ha sendt realityserier. Endret 8. mars 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Anira Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Berg leiaren av heiagjengen, berg verda elns 8105829[/snapback] Hahahahahaha, det der hørtes bare utrolig komisk ut :!: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå er jo ikke cheerleader det samme som en leder for en heiagjeng, da. Alle medlemmene i troppen er jo cheerleadere. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Heiagjengmedlem er jo hakket verre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Omtrent like stereotypt å hate kanaler for å ha sendt realityserier. 8106567[/snapback] Jeg hater dem absolutt ikke, det bare sier det meste om dem at de lever av å sende reality. TVN har jo tross alt på et eller annet tidspunkt sendt hele to gode programmer i løpet av samme uke. De var heldigvis raskt ute med å sørge for at en slik vederstyggelighet aldri skulle skje igjen. Så langt har de klart akkurat det fint, og det står det respekt av. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Hater ikke nrk, men skulle helst sett at heroes ble sendt på en tvkanal som feks tvnorge eller tv3. Grunnen er vel kanskje fordi jeg så og si aldri ser på nrk, står alltid på tv3 elelr tvnorge og syntes de sender de beste seriene fra før av. 7ukers pause Hva skal dere se på mens dere venter? Jeg personlig er akuratt ferdig med bones og 4400 " 3 gang jeg ser det " Men vil ha noe nytt, som jeg ikke har sett så mange ganger før. så trur jeg skal laste ned x-files og stargate sg1, burde holde meg opptatt en liten stund;) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det eneste programmet jeg har lyst å se på på TVN er CSI. Men utrolig bra at det er på NRK for det er den eneste kanalen jeg får inn. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Heller uavbrutt i 45 min på NRK enn 55 min med 3 pauser på TV-Norge eller noe. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Enig! er så dritt lei av TVN.. "Filmen fortsetter etter (u)aktuelt og været" Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 argh, hold dere til topic! Topic er Heroes, og ikke hvor den sendes, og hvorfor du hater hvor den skal sendes. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Forresten, håper ikke NRK gjør generaltabben med å tekste Heroes på nynorsk :!: . De har jo en tendens til å ødelegge programmer med det :/Jeg husker enda at Derek ble ødelagt av det.. Flere andre programmer også.. om jeg ikke husker feil gikk Med Hjartet På Rette Staten på norsk en periode, fr det ble til nynorsk.. på nynorsk takler jeg hvertfall ikke ha tekstinga på, og når mor og far likte teksting ble det ofte til at jeg satt og så det på en annen TV. Haha. Det er så trettenåring å hate NRK. Jeg ser mye heller Heroes på NRK enn på en av reality-kanalene våre. 8106485[/snapback] Jeg ser heller Heroes på en gratis kanal med noen reklamesnutter enn på en kanal som koster fletta av alle, samme om de ønsker den eller ei, men uten det meste av reklamen. Det beste hadde selvsagt vært en pay-per-view-løsning over bredbånd, der man kunne kjøpe tilgang på episoder eller serier til en rimelig penge.. Da tror jeg at jeg, selv om jeg er student, hadde vært glad for å betale. -iL-, kan vi ikke tillate oss litt offtopic-preik nå som det er en så lang pause, så slipper vi hvertfall at tråden dør ut? Noen som har funnet noe interessant på nettsida jeg lenket til forresten? Jeg tenkte på å gå gjennom sikkerheten der for å se om det lå enda mer spennende stoff der som var lagt ut med vilje, fikk en rar følelse av at det var enda flere skjulte informasjonsbiter der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ok, da setter vi en FIN strek for NRK vs alle andre kanalene og holder oss On-topic folks. Vil dere diskutere NRK sin manglende kraft til å ta inn serier (noe som faktisk er et ganske bra diskusjonsemne) så kan dere ta det opp i en ny thread. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Oh noes, Mr. Linderman speaks Er det pga Heroes du skiftet avatar b-real? Lurer på om McDowell blir et fast innslag. Hadde vært fantastisk om han ble en stor del av sesong 2. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Oh noes, Mr. Linderman speaks Er det pga Heroes du skiftet avatar b-real? Lurer på om McDowell blir et fast innslag. Hadde vært fantastisk om han ble en stor del av sesong 2. 8107813[/snapback] Jau, det er vel egentlig det Jah, han er en glimrende skuespiller og håper man får se mere til han. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 "Oh well, then you can't have any of my potpie" var jo en helt fantastisk kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå