Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Da har jeg fått nok en e-mail fra de greie TvNorge folkene som har følgende å si :love:

 

"Heroes kommer på NRK til høsten!

 

mvh TVNORGE"

 

 

 

legger med et bilde også:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

halleluja.jpg

 

Men hvordan og hvorfor vet tvnorge dette?

 

 

 

ps: dette er det andre gangen jeg har fått svar fra dem og de var veldig kortfattet så de må vel være sikre :ohmy:

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Men hvordan og hvorfor vet tvnorge dette?

8104099[/snapback]

Kanskje begge to har vært interessert å få tak i serien, men NRK hadde mest å tilby.

 

Også NRK, nå mista jeg nesten respekten for serien :( Kunne de ikke holdt seg til en skikkelig kanal, da.

8104172[/snapback]

NRK har mange gode programmer de. Skjønner ikke hva du skal klage på. Null reklame og greier. Er du ikke glad for det?

Lenke til kommentar

NRK er en grådig kanal, som med loven i hånd kan kreve penger av meg for å ha tilgang til kanalen selv om jeg aldri kommer til å se på den. Faktisk selv om jeg bare har en TV-tuner med mulighet til å ta imot signaler fra NRK i PC'en. Og det er ikke rent lite penger de krever. Derfor, rent prinsipielt, er jeg imot NRK.

Lenke til kommentar
NRK er en grådig kanal, som med loven i hånd kan kreve penger av meg for å ha tilgang til kanalen selv om jeg aldri kommer til å se på den. Faktisk selv om jeg bare har en TV-tuner med mulighet til å ta imot signaler fra NRK i PC'en. Og det er ikke rent lite penger de krever. Derfor, rent prinsipielt, er jeg imot NRK.

8104209[/snapback]

Er du rent prinsipielt i mot at de pengene du gir til nrk også er med på å bygge opp infrastrukturen som gjør at de fleste faktisk får sett på TV også da?

Lenke til kommentar

Jeg føler at ting begynner å skeie litt ut her, men ja. Om jeg ikke er interessert i å se på TV i det hele tatt (jeg gjør jo ikke det), men jeg ønsker å ha et TV-kort så jeg kan nyte filmer og denslags i det formatet jeg vil, skal jeg da betale for at andre skal få muligheten til å knytte seg til TV-nettet? Men dette er ikke den værste delen av avgiften, hadde det hovedsakelig infrastruktur den hadde gått til hadde jeg nok ikke klaget annet enn akkurat den dagen regninga skulle betales ;)

Lenke til kommentar
At NRK viser interesse for en slik serie beviser jo bare hvor bra denne serien er. NRK pleier ikke vise dårlige innkjøpte serier. Se bare på Sopranos.

 

Heroes kommer også til å bli vist på en av Canal Digital sine betal-kanaler.

 

Så slapp av.

8104541[/snapback]

Vel bare fordi NRK har vist Sopranos betyr ikke det at de bare velger gode serier. De viser mye drit og, selv om mesteparten av dritet er egenprodusert. Synes dog det er hyggelig at de har valgt å satse på Heroes. Det blir nok en lur liten investering det vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...