3raz3r Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Her står det at det er 23. April. Men, som sagt, er jo bare å vente og se hvem som har rett. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 12.mars kanskje? 8089370[/snapback] Ja akkurat mars Kan i allefal håpe veldig på 12 mars Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Bra og se hiro har fått kreftene sine tilbake, helt grei episode egentlig. Ikke så mye action som sist, blir lenge og vente til neste episode Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Intervju med Adrian Pasdar Må si jeg liker Nathan karakteren mer og mer. Var heller plagsom i starten. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Trailer for neste episode: http://www.youtube.com/watch?v=fDfcogRnU9o Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser ikke ut som peter dør, siden sayler sier: det er nå de fleste begynner og skrike Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Da var det vertfall klart, datoen for den nye episoden er 23 april. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det står også på sendeskjemaet til NBC at det ikke er noen episode neste uke, så da er det vel ingen tvil. 23. april. Har helt sluttet å se promoer, men når det er så lenge til neste, så må jeg nesten ta en titt likevel. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Blir hardt å måtte vente til 23 april før Heroes fortsetter. Jaja, får begynne på Rome då. Trur eg lar vere å sjå promoen når det er so lenge til. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 "Then you cant have any potpie" Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Episode 18 var veldig bra. Ble nesten litt gæærn når det sluttet så spennende. VI VIL HA MER, VI VIL HA MER! =) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ser og ut til at det er pause i Canada og. Finner ihvertfall ikke noe der til søndag... Hender at de sender selv om usa tar pause. F.eks Stargate sender Canada flere mnd før usa. Endret 6. mars 2007 av GEman Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 FAEN! så jevlig kjipt. Hvorfor må de ha så lange irriterende pauser Lenke til kommentar
vesla Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva er vel så viktig i NBC sin tv-verden at de utsetter Heroes til april? Fyy... Jeg liker virkelig godt den serien<3 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Kan vi lure på ja, var en utrolig lang pause og blir hardt og vente. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Litt idiotisk å ha pause nå syntes jeg. Skulle heller tatt en lengre pause når sesongen var over. Vi får vel bar finne oss i det Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg... kan... ikke... vente... så... lenge... *gripe etter luft* Det fins ikke ord for hvor skuffet jeg er nå. Slutten på episode 18 var bare rå da... Lenke til kommentar
vesla Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Off, hakke sett episode 18 enda.. Får gjøre det imorra! *Glede seg* Men jeg er enig igrunn, Scyllis. Lengre pause når sesongen er over er det beste igrunn Er så kjedelig å gå å vente og vente! Forresten.. Har de begynt å filme eller noe sånt av sesong 2 enda? Fordi det kommer vel sesong 2? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sesong 2 kommer, men jeg tror ikke de har begynt å filme noe av det enda. Det kommer vel ikke før til høsten uansett så. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Utrolig bra episode, utrolig lang og kjip cliffhanger :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå