Kenny™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Å fy! ep. 18 var bare rå imba da! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lurer på hva som skjer med Mohinder! Han hang jo oppi taket! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Go to Primatechpaper.com, find the helix on the "About Us" page. Click. Then enter... Username: bennet Password: claire Click on profile C3002. username: bennet Password: MPggtn75x Next: Click on file C3003 and type in: Username: bennet Password: TSntz14b Want more proof? Check out my file – C3001 Username: bennet Password: HGghx11a For those of you who use(d) Cliff's notes for book reports… (c3004) Username: bennet pswrd: GGeh81zu 8080640[/snapback] Hvor fant du dette? Lenke til kommentar
Anira Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ikke den beste episoden, syntes jeg, men det var veldig mye viktig som kom fram Mer som en oppbygging til neste enn en nedtur. Blir spennende å se hva som skjer videre. Men har moren til Nathan visst om Claire lenge? For det kunne jo virke sånn. Hummhumm. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ikke den beste episoden, syntes jeg, men det var veldig mye viktig som kom fram Mer som en oppbygging til neste enn en nedtur. Blir spennende å se hva som skjer videre. Men har moren til Nathan visst om Claire lenge? For det kunne jo virke sånn. Hummhumm. 8085938[/snapback] Hun har tydelig vist om Clair. Og ho har nok mer å gjøre med hele historien enn det jeg først antok. Syntes det var en generelt bra episode i dag(Hiro fikk sverdet sitt ). Får bare håpe neste episode kommer ut før i slutten av april. Det blir alt for lenge å vente Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Syntes det var en generelt bra episode i dag(Hiro fikk sverdet sitt ). Får bare håpe neste episode kommer ut før i slutten av april. Det blir alt for lenge å vente 8086020[/snapback] På tv.com står det neste episode kommer neste mandag igjen (håper dette ikke er feil) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lurer på hvordan Peter skal klare dette. Han rekker å kutte over hele skalpen, siden vi ser at håret faller ned. Så da må man sette sin lit til helbreding. Men han vil jo få et arr, som Hiro sa. Og, litt leking på http://www.corinthianlasvegas.com/archive/index.shtml (dette er bilder som ikke er sett før som nok vår kjære visjonær har malt) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spesielt bildet med Nathan viser hva som kommer til å skje (som også Linderman sa, er nok derfor han er så selvsikker på at Nathan ikke skyter. En av mennene bak serien sier følgende om Micah sine egenskaper: He's a bit like R2D2 Hjemmesiden for Linderman sin hotelkjede: http://www.corinthianlasvegas.com/ Må si det er morsomt at de tar en Lost og oppretter slike sider for å skape engasjement. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 For en cliffhanger! Det kan ikke være sant det neste episode ikke kommer før 23. april. Det er ikke lov Peter overlever nok, men han får arret som framtids-Peter prata om. Mohinder ser det verre ut for. Tror nok han er ferdig. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 For en episode! Blir hardt å vente så lenge til neste. Peter klarer seg nok, og pwner Sylar med noen superpowers! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kanskje Mohinder har en superkraft han ikke vet om enda? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvilket spill var det Nicky spilte? Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Synes det var en bra episode jeg tipper Peter kommer til å komme på at han kan gjøre som cylar og kaste han over på andre siden av rommet eller noe ^^ på NBC sine sider står det ingenting om lang pause så jeg antar at det kommer neste mandag Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 spillet hun spilte var Heavenly Sword, en PS3 tittel som enda ikke er releaset. Snakk om snik reklame! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 på NBC sine sider står det ingenting om lang pause så jeg antar at det kommer neste mandag 8088797[/snapback] På andre sider som viser program i USA så står det at det ikke går igjen før 23. April. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 spillet hun spilte var Heavenly Sword, en PS3 tittel som enda ikke er releaset. Snakk om snik reklame! 8088829[/snapback] Reklame, vil si det var enda verre reklame der enn PS3. La dere ikke merke til Dell logoen hele tiden foran kamera.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 spillet hun spilte var Heavenly Sword, en PS3 tittel som enda ikke er releaset. Snakk om snik reklame! 8088829[/snapback] Reklame, vil si det var enda verre reklame der enn PS3. La dere ikke merke til Dell logoen hele tiden foran kamera.. 8088947[/snapback] så ikke en eneste Dell reklame (har sett snutten 5 ganger) http://nocturnalps3.com/video/hsword/hswordWide.wmv Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sikkert sagt før men syntes de la veldig vekt på at det merket på sverdet er det samme som Nicky(eller hva hun andre heter) har på skulderen. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 spillet hun spilte var Heavenly Sword, en PS3 tittel som enda ikke er releaset. Snakk om snik reklame! 8088829[/snapback] Reklame, vil si det var enda verre reklame der enn PS3. La dere ikke merke til Dell logoen hele tiden foran kamera.. 8088947[/snapback] så ikke en eneste Dell reklame (har sett snutten 5 ganger) http://nocturnalps3.com/video/hsword/hswordWide.wmv 8089103[/snapback] Var mye fokus på Dell logoen i episoden. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 på NBC sine sider står det ingenting om lang pause så jeg antar at det kommer neste mandag 8088797[/snapback] På andre sider som viser program i USA så står det at det ikke går igjen før 23. April. 8088901[/snapback] Jeg trur egentlig dette er feil informasjon.. For både IMDB og TV.com sier den sendes 12 mai... De pleier og være nøyaktige. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) 12.mars kanskje? Endret 6. mars 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg trur egentlig dette er feil informasjon.. For både IMDB og TV.com sier den sendes 12 mai... De pleier og være nøyaktige. 8089228[/snapback] Min erfaring tilsier at det er myepisodes.com, som jeg tror tar info fra tvrage.com, som har hatt mer rett enn tv.com og imdb. Men det er jo bare å vente og se det. Enten kommer den, eller så kommer den ikke. Endret 6. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå