Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Go to Primatechpaper.com, find the helix on the "About Us" page. Click.

Then enter...

Username: bennet

Password: claire

Click on profile C3002.

username: bennet

Password: MPggtn75x

Next:

Click on file C3003 and type in:

Password: TSntz14b

Want more proof? Check out my file – C3001

Password: HGghx11a

For those of you who use(d)  Cliff's notes for book reports… (c3004)

pswrd: GGeh81zu

8080640[/snapback]

Hvor fant du dette?

Lenke til kommentar

Ikke den beste episoden, syntes jeg, men det var veldig mye viktig som kom fram :wee: Mer som en oppbygging til neste enn en nedtur. Blir spennende å se hva som skjer videre. Men har moren til Nathan visst om Claire lenge? For det kunne jo virke sånn. Hummhumm.

Lenke til kommentar
Ikke den beste episoden, syntes jeg, men det var veldig mye viktig som kom fram :wee: Mer som en oppbygging til neste enn en nedtur. Blir spennende å se hva som skjer videre. Men har moren til Nathan visst om Claire lenge? For det kunne jo virke sånn. Hummhumm.

8085938[/snapback]

Hun har tydelig vist om Clair. Og ho har nok mer å gjøre med hele historien enn det jeg først antok.

Syntes det var en generelt bra episode i dag(Hiro fikk sverdet sitt :w00t: ). Får bare håpe neste episode kommer ut før i slutten av april. Det blir alt for lenge å vente :ermm:

Lenke til kommentar

Syntes det var en generelt bra episode i dag(Hiro fikk sverdet sitt :w00t: ).  Får bare håpe neste episode kommer ut før i slutten av april. Det blir alt for lenge å vente :ermm:

8086020[/snapback]

På tv.com står det neste episode kommer neste mandag igjen (håper dette ikke er feil)

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan Peter skal klare dette. Han rekker å kutte over hele skalpen, siden vi ser at håret faller ned. Så da må man sette sin lit til helbreding. Men han vil jo få et arr, som Hiro sa.

Og, litt leking på http://www.corinthianlasvegas.com/archive/index.shtml

(dette er bilder som ikke er sett før som nok vår kjære visjonær har malt)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
archive_photo3.jpg

archive_photo4.jpg

archive_photo5.jpg

archive_photo6.jpg

archive_photo2.jpg

Spesielt bildet med Nathan viser hva som kommer til å skje (som også Linderman sa, er nok derfor han er så selvsikker på at Nathan ikke skyter.

En av mennene bak serien sier følgende om Micah sine egenskaper: He's a bit like R2D2 :wee:

Hjemmesiden for Linderman sin hotelkjede:

http://www.corinthianlasvegas.com/

Må si det er morsomt at de tar en Lost og oppretter slike sider for å skape engasjement.

Lenke til kommentar

Synes det var en bra episode jeg :) tipper Peter kommer til å komme på at han kan gjøre som cylar og kaste han over på andre siden av rommet eller noe ^^ på NBC sine sider står det ingenting om lang pause så jeg antar at det kommer neste mandag :)

Lenke til kommentar
spillet hun spilte var Heavenly Sword, en PS3 tittel som enda ikke er releaset. Snakk om snik reklame!

8088829[/snapback]

Reklame, vil si det var enda verre reklame der enn PS3. La dere ikke merke til Dell logoen hele tiden foran kamera.. :p

Lenke til kommentar
spillet hun spilte var Heavenly Sword, en PS3 tittel som enda ikke er releaset. Snakk om snik reklame!

8088829[/snapback]

Reklame, vil si det var enda verre reklame der enn PS3. La dere ikke merke til Dell logoen hele tiden foran kamera.. :p

8088947[/snapback]

så ikke en eneste Dell reklame (har sett snutten 5 ganger)

http://nocturnalps3.com/video/hsword/hswordWide.wmv

8089103[/snapback]

Var mye fokus på Dell logoen i episoden.

Lenke til kommentar
på NBC sine sider står det ingenting om lang pause så jeg antar at det kommer neste mandag :)

8088797[/snapback]

På andre sider som viser program i USA så står det at det ikke går igjen før 23. April.

8088901[/snapback]

Jeg trur egentlig dette er feil informasjon.. For både IMDB og TV.com sier den sendes 12 mai... De pleier og være nøyaktige.

Lenke til kommentar
Jeg trur egentlig dette er feil informasjon.. For både IMDB og TV.com sier den sendes 12 mai... De pleier og være nøyaktige.

8089228[/snapback]

Min erfaring tilsier at det er myepisodes.com, som jeg tror tar info fra tvrage.com, som har hatt mer rett enn tv.com og imdb. Men det er jo bare å vente og se det. Enten kommer den, eller så kommer den ikke.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...