Zethyr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Go to Primatechpaper.com, find the helix on the "About Us" page. Click. Then enter... Username: bennet Password: claire Click on profile C3002. username: bennet Password: MPggtn75x Next: Click on file C3003 and type in: Username: bennet Password: TSntz14b Want more proof? Check out my file – C3001 Username: bennet Password: HGghx11a For those of you who use(d) Cliff's notes for book reports… (c3004) Username: bennet pswrd: GGeh81zu Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 stod opp akuratt nå og så ep18 på nettet, trudde jeg drømte fordi jeg så dobbelt " trøtt " men takk gud for at jeg ikke gjorde det Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Utrolig kjedelig episode i grunn. Kanskje jeg ikke var helt motivert for å se den nå, men jeg drev med msn samtidig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Men svarte for en cliffhanger da. Flott episode, som vanlig. En slags overgangsfase/episode. Ble fullstendig tatt på senga når det gjelder hvem som var sjefen til Haitifyren. Skjønte det først når vedkommende svarte på døren. Egentlig ganske innlysende på mange måter. Jeg leste for lenge siden at de ønsket at skuespilleren som spiller Peter skulle klippe seg, for å unngå "bloopers" grunnet håret og det å sikre kontinuitet. Han gikk med på det hvis han fikk et arr (som også fremtidsHiro nevnte). Skal si de tar to fluer i en smekk Edit: Har hørt rykter om at det er fire-fem uker til neste episode. Noen som vet noe om dette? Dette skulle også være episoden hvor den "faste" som var med fra episode en var ble drept. Men kommer jo ikke akkurat klart frem hvem som er drept. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Mohinder Suresh så ikke akkurat ut til å ha det som plommen i egget når han hang i taket. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har hørt rykter om at det er fire-fem uker til neste episode. Noen som vet noe om dette? En episode i dag, neste den 23. april. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har hørt rykter om at det er fire-fem uker til neste episode. Noen som vet noe om dette? En episode i dag, neste den 23. april. 8081006[/snapback] Det er kriminelt Slemminger! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) å herregud for en cliffhanger, seriøst peter kan bare ikke dø. Elsker typen, paste url til promo'n med en gang dere kommer over den her Endret 5. mars 2007 av GullApE Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg begynte nesten å grine når sylar skulle kutte opp hodet hans Men så kom jeg på fremtidshiro som møtte på peter med arr i ansiktet. Nå får jeg sove de neste 4 ukene til neste episode. Lenke til kommentar
different Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva?! Er det en episode idag ? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 ja, kom en episodei dag. Noen andre som fikk med seg spider-man klippet på slutten? jeg hadde ikke noen trailer på den jeg skaffa. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tror nok det er Mr. Bennet som dør. Peter er med videre, så han redder sikkert Mohinder med det samme. Ikke like bra episode som sist, men fortsatt bra. Peter er jo selvsagt med videre, så vil ikke kalle det noen veldig stor cliffhanger Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Go to Primatechpaper.com, find the helix on the "About Us" page. Click. Then enter... Username: bennet Password: claire Click on profile C3002. username: bennet Password: MPggtn75x Next: Click on file C3003 and type in: Username: bennet Password: TSntz14b Want more proof? Check out my file – C3001 Username: bennet Password: HGghx11a For those of you who use(d) Cliff's notes for book reports… (c3004) Username: bennet pswrd: GGeh81zu 8080640[/snapback] You have attempted to access a page that you are not authorized to view. Your IP address has been noted. xxxxxxxxxxxx Future attempts to access may result in legal action. Flotte tegninger der inne btw Endret 5. mars 2007 av Markaren Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hehe. Var stilig da jeg skrev feil passord ja. Er siden laget av Heroes-folka, eller er det en Heroes-fan som har slengt opp noe? Til han som lurte på Helix: Logoen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ikkje den beste episoda i sesongen, men framleis ganske bra. Eit par interessante vendingar. Sylar er og blir den store helten. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ikkje den beste episoda i sesongen, men framleis ganske bra. Eit par interessante vendingar. Sylar er og blir den store helten. 8083779[/snapback] Vel den episoden her legger veldig opp til at neste episode blir en virkelig høydare. Liker egentlig ikke sylar noe serlig. Håper det er han som dauer og ikke blir med videre Er det forresten pause nå? på tv.com står det at neste episode sendes 12, men har hørt så mye om pause så stemmer ikke dette? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sylar må være med videre. Må jo ha noen slemminger der ute også ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kom på nå at Peter kan jo bare stjele kreftene til sylar. Det burde vært null problem og banke han. Men så er Sylar badassen og de pleier å ha kjappe replikker og kommer alltid unna. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Må bare si det: Nok en nydelig episode! En av de beste etter min mening. Veldig mye som skjedde, og Hiro fikk omsider sverdet sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå