Dotten Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 De samme karakterene kommer til å bestå. Men noen dør nok eller forsvinner nok etterhvert av hensyn til historien (eller fordi skuespilleren tror han kan gjøre bedre). Ser nå for meg at i hvert fall Hiro, Peter Petrelli, Claire og HRG er med om fem år også (om serien strekker seg så langt). Om man da ikke skal sjokkere med å ta livet av noen av de store. Får ikke håpe det, er nok med at 24 tar livet av alt og alle (minus Jack). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Var det jeg håpet. Da tror jeg det kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 gleder meg til neste episode av to grunner, blir utrolig morsomt og se linderman OG " Spidey fans will have a field day on March 5 when they tune in to Heroes on NBC. Not only will they get to watch a bunch of normal people coming to terms with newly acquired superpowers, à la the webbed crusader, but, more importantly, they'll get to see a new, 60-second trailer for Spider-Man 3, " <-- kjempe stor spiderman fan Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Klipp fra episode 18 med to av heltene: http://www.youtube.com/watch?v=w83Q7qnxVhM Extended Promo: http://www.youtube.com/watch?v=g_tmnjeCfyE Fy f! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Peter vs. Sylar Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sykt! Det er ikke mulig at en episode blir så bra som det jeg tror neste episode blir. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gah... Skal ikke se noen promoer nei! Uff.. blir vanskelig å vente Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Klipp fra episode 18 med to av heltene: Extended Promo: http://www.youtube.com/watch?v=g_tmnjeCfyE Fy f! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Peter vs. Sylar 8071650[/snapback] Fikk gåsehud på pungen når jeg så den extended promo'n Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Klipp fra episode 18 med to av heltene: Extended Promo: http://www.youtube.com/watch?v=g_tmnjeCfyE Fy f! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Peter vs. Sylar 8071650[/snapback] Fikk gåsehud på pungen når jeg så den extended promo'n 8072416[/snapback] Amen to that... Men kommer denne ut i cannada idag (natt)? Slik som sist gang... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 åherrre gud fikk frysninger i helekroppen på slutten når du hører Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Peter skriker som en liten unge Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men kommer denne ut i cannada idag (natt)? Slik som sist gang... 8073526[/snapback] Tror nok det var et engangstilfelle. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men kommer denne ut i cannada idag (natt)? Slik som sist gang... 8073526[/snapback] Tror nok det var et engangstilfelle. 8074814[/snapback] Det er synd.. Var herlig å sette seg ned etter skolen og slappe av til en ny Heroes Episode. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Må slutte å klikke på spoiler taggene Men faen å gira jeg ble etter episode 16 eller 17. Lå i senga, men da episoden ble ferdig, reiste jeg meg opp og hoppe rundt på rommet. Heroes er en av de beste seriene på LENGE! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det var nok denne episoden som skulle til for at Heroes skulle bli min favorittserie. Fantastisk episode Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Utrolig episode, lenge siden jeg har sett en så god episode av noen serie. Det hele var veldig bra regissert og lagt opp i denne episoden. Må passe meg så jeg ikke åpner noen spoilertags nå, de kan skuffe, husk det . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vel, med denne ep. så kan vel strengt tatt Lost ta å gå å henge seg egentlig for damit altså! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lost kan ikke sammenlignes med Heroes. Heroes eier Lost så sinnsykt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er ute ny episode av Heroes nå, weeei Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Er ute ny episode av Heroes nå, weeei 8080182[/snapback] Så det. Hva skjer med det egentlig? Har de begynt å sende på søndager? Endret 5. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 YATTA! Får se denne og mange flere når jeg kommer hjem 1600 fra jobb Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvis det faktisk har seg sånn at serien har flyttet sendedag fra mandag til søndag, så er det egentlig helt greit. Mandager har allerede både Prison Break og 24, så da er det bedre å få det litt mer fordelt. Edit: Trodde først det var NBC som hadde flyttet serien, men grunnen til at episoden er ute tidligere er jo fordi kanalen som sender serien i Canada har sendt den tidligere. Det gjorde de også forrige uke. Skal dette bli en vane tro? Edit2: Ser på Wikipedia at Heroes sendes på to kanaler i Canada. Den ene er NBC som sender mandager, men så er det den andre kanalen "Global Television Network" som visstnok sender søndager. Endret 5. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå