Blåbær Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=25zMag6WBgs&NR Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) SPOILER: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HIRO FINNER SVERDET SITT Aah, neste episode blir sikkert så sykt bra, gleder meg! Endret 28. februar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bare jeg som ikke liker den stemmen de bruker i promoer til serier? Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var det Amanda Peet som vi såg, som den nye heroen? i traileren Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bare jeg som ikke liker den stemmen de bruker i promoer til serier? 8051360[/snapback] Touché. De kunne godt spart seg for den stemmen egentlig. Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor lever simone O.o hadde håpet hun kunne holde seg død Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hehe, Touché? Feil bruk av ordet, minner meg om Mac reklamen hvor PC bruker ordet feil Stemmen plager meg ikke. Det hører med at slike stemmer benyttes i reklamer og trailere. De som har slike stemmer må jo tjene en formue, nå som jeg tenker meg om. Promoen så helt rå ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser ut som dama til Peter er bulletresistant Men det er sikkert en drøm eller noe slikt. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Plaga meg ikke før. Men nå bruker de den stemmen i stort sett alle trailere til filmer og promoer til serier. Lite fantasi på det punktet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Skal Heroes ha pause etter neste episode? Så på tvrage.com at episode 19 skulle gå "Monday April 23rd, 2007". Lenke til kommentar
9374j Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Skal Heroes ha pause etter neste episode? Så på tvrage.com at episode 19 skulle gå "Monday April 23rd, 2007". 8059947[/snapback] Ryktes om det ja. Man får overleve med lost i mellomtiden, den serien skal visstnok sendes 18 uker i strekk... - What's that sound in your heart? - Murder Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Koselig fanmade video; 8061939[/snapback] Hehe, den Zeroes parodien er ganske morsom :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tror den har blitt posta her i denne tråden en gang tidligere. Morsom er den uansett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sesong 1=Volume 1, sesong 2=Volume 2 "Volume One comes to a conclusion at the end of episode 23, and Volume Two starts with the opening of season two. And Volume Two is a different story." Fantastisk. Her henger man seg ikke opp i noen Lost felle. Man gjør seg ferdig med "bombemann eksploderer og ødelegger NY" trusselen og beveger seg videre. Riktig valg må jeg si. Hadde vært irriterende å være i sesong 3 og fortsatt lure på det samme som i dag. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Herlig! Det virker som disse folka har skjønt det. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sesong 1=Volume 1, sesong 2=Volume 2 "Volume One comes to a conclusion at the end of episode 23, and Volume Two starts with the opening of season two. And Volume Two is a different story." Fantastisk. Her henger man seg ikke opp i noen Lost felle. Man gjør seg ferdig med "bombemann eksploderer og ødelegger NY" trusselen og beveger seg videre. Riktig valg må jeg si. Hadde vært irriterende å være i sesong 3 og fortsatt lure på det samme som i dag. 8064935[/snapback] Dette høres bra ut. Hadde det dratt en "Lost" hadde jeg nok sluttet å se på det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Mener å huske at Tim Kring sa han hadde handlingen for fem sesonger ferdigskrevet, grovt sett. Samme var jo med Babylon 5, der var det også veldig god sammenhengende historie (dog hadde den serien mange fillerepisoder, noe Heroes ikke har). Det kommer sikkert et par nedturer, vi kan jo ikke forvente så høyt nivå på hver bidige episode, men dette ser veldig lovende ut for fremtiden. Babylon 5 hadde stort sett en sesong som var bedre enn den forrige, får håpe Heroes klarer noe av det samme. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det kommer sikkert et par nedturer, vi kan jo ikke forvente så høyt nivå på hver bidige episode, men dette ser veldig lovende ut for fremtiden. Babylon 5 hadde stort sett en sesong som var bedre enn den forrige, får håpe Heroes klarer noe av det samme. 8065134[/snapback] Blir hver sesong og episode bedre enn nr. 17 kommer jeg til å drite på meg. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det kommer sikkert et par nedturer, vi kan jo ikke forvente så høyt nivå på hver bidige episode, men dette ser veldig lovende ut for fremtiden. Babylon 5 hadde stort sett en sesong som var bedre enn den forrige, får håpe Heroes klarer noe av det samme. 8065134[/snapback] Blir hver sesong og episode bedre enn nr. 17 kommer jeg til å drite på meg. 8065931[/snapback] Det det som gjør meg litt urolig. Hvordan kan det bli bedre enn det er nå? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Kult at de ikke har tenkt å dra samme storyen ut i masse sesonger da. Tror det vil funke bedre med nye ting i ny sesong ja. Men skal det være helt nye folk også? Altså at alle de gamle karakterene vil forsvinne? Blir ikke det i såfall ganske teit? Og det er da begrensninger for hvor mange nye interessante helte-evner de kan komme opp med også. Ser nå helst at de beholder de beste karakterene fra denne sesongen også i neste. Endret 3. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå