Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Dette må være en av de beste episodene jeg har sett av en TV-serie. Har ikke kost meg slik siden Twin Peaks (da jeg kjøpt DVD-boksen riktignok). Denne episoden var et stort steg opp fra den forrige, og det sier litt! Elsket måten de brukte huset til Bennetfamilien som en slags teaterscene for alt og måten de lekte med tankelesningen til Matt på for å skape spennende scener! Alt dette toppet med en fantastisk bra slutt!

 

Og jeg elsker at det er så bra progresjon i historien, det skjer faktisk ting!

 

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet til neste episode... :fun:

Endret av Polluks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har tenkt litt ang. Peter Petrelli's eksplosjon, det er ikke sikkert at det er Peter som sprenger, kanskje det er Sylar fordi han ikke klarer og kontrollere kraften han sikkert har tatt fra han Nuclear-fyren(men jeg tviler på at han dør fordi han begynner å bli en key-character nå), for vi vet ikke om han døde(han fikk et skudd i magen og han tåler tydeligvis sin egen radiasjon så og han får sikkert hjelp så jeg tror han overlever)

 

Men personlig tror jeg ikke at Peter sprenges i det hele tatt for da blir det litt teit hvis det kommer flere sesonger. Men synd at Mr. Bennet døde...

Lenke til kommentar
jeg har tenkt litt ang. Peter Petrelli's eksplosjon, det er ikke sikkert at det er Peter som sprenger, kanskje det er Sylar fordi han ikke klarer og kontrollere kraften han sikkert har tatt fra han Nuclear-fyren(men jeg tviler på at han dør fordi han begynner å bli en key-character nå), for vi vet ikke om han døde(han fikk et skudd i magen og han tåler tydeligvis sin egen radiasjon så og han får sikkert hjelp så jeg tror han overlever)

 

Men personlig tror jeg ikke at Peter sprenges i det hele tatt for da blir det litt teit hvis det kommer flere sesonger. Men synd at Mr. Bennet døde...

8040915[/snapback]

 

Hverken Nuclear fyren eller Mr.Bennet døde da :p du så Nuclear fyren ligge på bordet inne på papirfabrikken, og Mr.Bennet ble jo bare skutt slik at det skulle se troverdig ut at clair stakk av. Peter kommer nok til å sprenge siden han vet det. Spørsmålet er hva som skjer i de sekundene før han sprenger. Kommer han til å fly vekk eller Hiro bruker tidsgreia si eller noe ^^

 

Det jeg lurer på er om Isac dør siden Hiro så han død ^^

Lenke til kommentar
Jeg tror det bare er den siste delen, slik at han ikke kan røpe noe om samarbeidet med Haiti-fyren om å få Claire i sikkerhet.

8042354[/snapback]

Tipper nok at han kommer til å vite litt mer enn det han kanskje burde, så de har noe ekstra å bygge spenning ut fra.. Jeg føler uansett at vi langt fra har sett det siste til Mr. Bennet; han er en nøkkelperson.
Lenke til kommentar

Hehe. Er som klærne til Clark Kent :-)

 

Tipper nok at han kommer til å vite litt mer enn det han kanskje burde, så de har noe ekstra å bygge spenning ut fra.. Jeg føler uansett at vi langt fra har sett det siste til Mr. Bennet; han er en nøkkelperson.

8042435[/snapback]

 

Kanskje hun nye dama kan lese minner selv om de er 'slettet'? Vi vet jo ikke om de faktisk blir slettet, eller om de bare ikke er tilgjengelige for den aktuelle personen lenger.

Lenke til kommentar
Kanskje hun nye dama kan lese minner selv om de er 'slettet'? Vi vet jo ikke om de faktisk blir slettet, eller om de bare ikke er tilgjengelige for den aktuelle personen lenger.

8042735[/snapback]

Tror hun bare er et wireless wonder som kan koble seg opp gjennom forskjellige protokoller på nettverk vha hjernen. Måtte være fancy om hun satt hjemme og leste dokumentasjoner og rfc'er ++ for å lære seg en ny måte kommunisere på :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...