Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Episode 4 var genial. Selv syns jeg den er oppe på Lost og Prison Break nivå, ihvertfall etter den cliffhanger slutten på episode 4.

7094698[/snapback]

 

Det jeg synes var skuffende var måten de løste morgue situasjonen på.

 

Ikke sannsynlig at hun klarte å snike seg ut av morgue'n og helt hjem bare iført en badekåpe! Og at voldtekstmannen ikke husket noenting fra mordet?

 

Moro at vi så når stripper'n ble ond da.

Lenke til kommentar
Han husket vel, så jo han ble kvalm og måtte stikke da de først møttes igjen. Han er bare en slaskete jævel som later som han ikke husker noe :p Blir fett og se hva som skjer neste episode.. er så bra denne serien!!

7095896[/snapback]

 

Merkelig reaksjon isåfall.

Hadde man drept noen, for så skje de lys levende uten en skramme, hadde man

vel gått inn i ett sjokk eller noe, en liten kvalme er jo bare for dårlig.

Hvis han virkelig husket det, så hadde han vel konfrontert henne med det senere!?

 

Uansett tar vel morgue DNA prøver, som kan identifisere henne.

Lenke til kommentar

Episode 4 var meget bra. Claire er i bilvraket, Hiro kommer med beskjed til Peter og Claires far og en neger tar Nathan ser det ut som.

 

Var også kult med sverdet (?) til Hiro.

 

Politimannen er jo også et mysterium. Cliffhanger i hytt og pine! :)

 

Glemte jo det at Hiro og kompisen sliter litt, men siden Hiro dukker opp fra fremtiden går det nok bra (hadde selvsagt gjort det likevel, de kutter ikke ut (en av) hovedpersonen nå). Blir stas om en uke :)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Hva heter den rolige sangen som kom på starten(etter "introen") i episode 4, når Claire kommer hjem til familien osv??

7096278[/snapback]

 

Nå har jeg slettet episoden, og husker knapt sangen, så ikke skyt meg om jeg tipper feil nå (hører på Soundtrack fra Garden State nå, og mener sangen jeg hører på nå ligner på den du lurer på)

 

Zero 7 - In the waiting line

Lenke til kommentar
Synes ep 4 var litt skuffende.

7094530[/snapback]

Jeg synes episode 4 var den beste så langt. Jeg vil ikke at Heroes skal ende opp som en random X-men-film.

7094537[/snapback]

 

 

Så enig så enig. Liker stilen de satser på. Eneste minus så langt er vel alle tilfeldighetene som er litt vel plagsomme. Men det er flisespikkeri.

 

Denne serien gjør det så bra i statene at man kanskje kan håpe på et budsjett som gir litt bedre effekter i tillegg, spesielt med tanke på flygingen.

Lenke til kommentar
Så enig så enig. Liker stilen de satser på. Eneste minus så langt er vel alle tilfeldighetene som er litt vel plagsomme. Men det er flisespikkeri.

 

Denne serien gjør det så bra i statene at man kanskje kan håpe på et budsjett som gir litt bedre effekter i tillegg, spesielt med tanke på flygingen.

7138795[/snapback]

 

 

jeg tipper det ikke er tilfeldigheter noe sted. Hør på introen i eposode 5, hva han Inder'n sier. Og syntes flyvinga var fet jeg da, spess når han Pirelli (eller hva han het) landa..

 

Men som sagt, jeg har fått bekreftet at den sangen er "Rogue Wave - Eyes" utifra tekster på nett, men jeg finner ikke sangen noe sted, leter over alt. Eneste stedet jeg finner den er på Itunes Store, men da kan jeg jo ikke spille den noe annet sted heller :cry:

Har funnet forum hvor for diskutetet sangen, og de dateres tilbake til Mars..

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...