Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette blir bare bedre og bedre :) . Trudde Bennet skulle være mer ond enn han fremsto som i dagens episode. Var det faren til Hiro som var lederen til "The company"? og er han også Linderman?

 

Trur serien klarer å holde mye av sin spenning ved hjelp av at de har så mange "hovedpersoner" med en bra historie.

8031553[/snapback]

Jeg tror Linderman bare styrer en underguppe av en større operasjon, på samme måte som "faren" til Claire styrer "papirfabrikken"

Lenke til kommentar

Imponerende at en slik fantastisk bra episode skulle komme som nr. 17. Det er som dotten sier, man skulle tro det var sesongavslutning. Jeg ble virkelig grepet med og bra at de bare fokuserte på Claire og det rundt henne, altså ikke hadde sidehistorier.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Ventet på¨ny episode, og så så jeg at den har vørt ute i et døgn snart :(

 

Jaja, har sett den nå. Tidenes beste episode i en serie? Iallfall en av de beste. Er rett og slett en fantastisk serie, og utfordrer for alvor House M.D. som min favorittserie.

 

Mr. Bennett har gått fra å være, i mine øyne, en litt tvilsom karakter til å bli en helt. Imponerende at han tok en kule og et hukommelsestap for å redde Claire. The way it should be :thumbup:

 

Heroes er så genialt at jeg håper på minst 10 sesonger. Har bare vært gode episoder til nå, og det virker ikke som om produsentene vurderer 'Lost-episoder' en gang.

 

Heroes FTW !

Lenke til kommentar
Mr. Bennett har gått fra å være, i mine øyne, en litt tvilsom karakter til å bli en helt. Imponerende at han tok en kule og et hukommelsestap for å redde Claire. The way it should be :thumbup:

8035125[/snapback]

Mr. Bennet har jeg fremdeles ikke "godtatt" helt. Han holder fremdeles på for mange hemmeliheter, og han har gjort for mye dumt.

Lenke til kommentar

Hm, jeg husker en lignende serie som gikk på NRK for en god stund siden som ligner veldig på Heroes egentlig... Var vel skandinavisk/svensk, og handlet om folk som hadde superkrefter, og som måtte samle seg for å redde verden eller noe... Noen som husker hvilken serie det er jeg tenker på?

Lenke til kommentar

Igjen ein bra epiosde frå Heroes. Bra å få litt bakgrunnshistorie frå "the company", men er framleis mange ting som ein ikkje veit, som kven som leder, og kvifor dei blei starta - good/evil?

 

"Nathan has a disturbing face-to-face meeting with the shadowy Linderman."

- Tvrage.com, episode summary neste episode: Like Any Parasite.

 

Som nevt tidlegare, men fyttikatta det blir kult å sjå Linderman, og få svar på mange av spørsmåla... :D

Lenke til kommentar
Hva er det med den mysiske balkongen? Har vært stedet for mye av hva som har skjedd i serien.

8036669[/snapback]

 

Ja det lurer jeg og dama på også =)

 

Noe merkelig har skjedd der tidligere, eller også er lagt til fremtiden å skje der. Det er jo et slags "øye" det på taket? Må jo symbolisere et eller annet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...