Markaren Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det store spørsmålet som reiser seg er; hva er målet til "The Company"? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Rett og slett fenomenalt. Slike episoder pleier å være sesongavslutningen, men her serverer de godbiter midt i sesongen. Helt enormt, rett og slett. Jeg eier ikke ord. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Dette blir bare bedre og bedre . Trudde Bennet skulle være mer ond enn han fremsto som i dagens episode. Var det faren til Hiro som var lederen til "The company"? og er han også Linderman? Trur serien klarer å holde mye av sin spenning ved hjelp av at de har så mange "hovedpersoner" med en bra historie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Dette blir bare bedre og bedre . Trudde Bennet skulle være mer ond enn han fremsto som i dagens episode. Var det faren til Hiro som var lederen til "The company"? og er han også Linderman? Trur serien klarer å holde mye av sin spenning ved hjelp av at de har så mange "hovedpersoner" med en bra historie. 8031553[/snapback] Jeg tror Linderman bare styrer en underguppe av en større operasjon, på samme måte som "faren" til Claire styrer "papirfabrikken" Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Linderman har vært innblandet i stortsett alt så langt, og er nok hovedskurken. Jeg regner med vi ikke får se han i før siste episode. Faren til Hiro er ikke Linderman han heter Kaito Nakamura. Fra wikipedia Mr. Linderman, an as-yet unseen character (reportedly to be played by Malcolm McDowell McDowell Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Faren til Hiro er ikke Linderman han heter Kaito Nakamura. 8032233[/snapback] Er vel ingen som har sagt det heller, bare noen som har nevnt at vi får se faren til Hiro i tilbakeblikket der Bennet adopterer Claire. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Imponerende at en slik fantastisk bra episode skulle komme som nr. 17. Det er som dotten sier, man skulle tro det var sesongavslutning. Jeg ble virkelig grepet med og bra at de bare fokuserte på Claire og det rundt henne, altså ikke hadde sidehistorier. Endret 26. februar 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Helsiken denne serien er bra! Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Dette er by far en av de beste episodene hittil, hvis ikke den beste. Jeg elsker Heroes serien, og denne episoden gjorde serien det hakket bedre. Gleder meg til videre episoder! Endret 26. februar 2007 av Kjobben Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Vi får se hvem Linderman er i neste episode, ifølge tv.com Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Fy søren så bra denne serien er. Føler jeg gjentar meg selv på det hver uke, men det tar jo helt av! Scenen når Claire kom gående ut av huset var ubeskrivelig. Som flere sier, dette kunne vært sesongavslutningen. Fikk vite masse i denne episoden. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Ventet på¨ny episode, og så så jeg at den har vørt ute i et døgn snart Jaja, har sett den nå. Tidenes beste episode i en serie? Iallfall en av de beste. Er rett og slett en fantastisk serie, og utfordrer for alvor House M.D. som min favorittserie. Mr. Bennett har gått fra å være, i mine øyne, en litt tvilsom karakter til å bli en helt. Imponerende at han tok en kule og et hukommelsestap for å redde Claire. The way it should be Heroes er så genialt at jeg håper på minst 10 sesonger. Har bare vært gode episoder til nå, og det virker ikke som om produsentene vurderer 'Lost-episoder' en gang. Heroes FTW ! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Mr. Bennett har gått fra å være, i mine øyne, en litt tvilsom karakter til å bli en helt. Imponerende at han tok en kule og et hukommelsestap for å redde Claire. The way it should be 8035125[/snapback] Mr. Bennet har jeg fremdeles ikke "godtatt" helt. Han holder fremdeles på for mange hemmeliheter, og han har gjort for mye dumt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Var det et engangstilfelle at den ble sendt søndag i Canada? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Trodde sjefen til Mr. Bennet kanskje var Linderman jeg ? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Hm, jeg husker en lignende serie som gikk på NRK for en god stund siden som ligner veldig på Heroes egentlig... Var vel skandinavisk/svensk, og handlet om folk som hadde superkrefter, og som måtte samle seg for å redde verden eller noe... Noen som husker hvilken serie det er jeg tenker på? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Igjen ein bra epiosde frå Heroes. Bra å få litt bakgrunnshistorie frå "the company", men er framleis mange ting som ein ikkje veit, som kven som leder, og kvifor dei blei starta - good/evil? "Nathan has a disturbing face-to-face meeting with the shadowy Linderman." - Tvrage.com, episode summary neste episode: Like Any Parasite. Som nevt tidlegare, men fyttikatta det blir kult å sjå Linderman, og få svar på mange av spørsmåla... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Hva er det med den mysiske balkongen? Har vært stedet for mye av hva som har skjedd i serien. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Hva er det med den mysiske balkongen? Har vært stedet for mye av hva som har skjedd i serien. 8036669[/snapback] Ja det lurer jeg og dama på også =) Noe merkelig har skjedd der tidligere, eller også er lagt til fremtiden å skje der. Det er jo et slags "øye" det på taket? Må jo symbolisere et eller annet... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Han som spiller Linderman er sykt god skuespiller også da, veldig mysisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå