-iL- Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 En tråd som summerer showet meget bra: http://boards.nbc.com/nbc/index.php?showtopic=703397 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvilke krefter Sylar har erhvervet seg lurer jeg litt på. Når han drepte hu dama som hørte godt i denne episoden spurte hun "wonder why didnt I hear your footsteps?" - "Because there werent any". Vil dette si at han kan sveve han også? I vårt første møte med Sylar fikk han jo noen kuler mot seg, men etterpå reiste han seg bare opp og hoppet skyhøyt vekk derfra. Kanskje det er superspenst eller noe han har? Drept en katt og vet hvordan den lister seg og hopper. 7993817[/snapback] hehe, det var nok telekinesisen han brukte da. Løfter seg selv opp får å ikke lage lyd, presser seg selv fra kulene (sikkert en refleks) Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Siste episode var genial Fikk frysninger av Peter Petrelli når Bennet og folka kommer. Endret 22. februar 2007 av snoemann Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hehe, site episode var genial Lenke til kommentar
Espein Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Haha, litt morsom Heroes Parody. De blir kalt Zeroes :!: Se filmen her! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Utrolig god episode! Det bygger opp mot noen skikkelige spennende episoder nå. Det eneste som er dumt, er at jeg så episoden såpass sent, at jeg må pløye meg gjennom det dere har diskutert . Lenke til kommentar
Panic Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Genial episode! Blir nok mye bra i episodene fremover ja. Fantastisk serie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dagens episode var ganske kos <3 Og damit den scenen når Clair kommer ut av huset *drool* Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er greia med at det har kommet en ny episode? Har den lekket ut, eller kommer det enda en på Tirsdag også? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Forskjellen er nok at det Heroes også blir sendt i Canada så derfor så har den kommet så tidlig i følge noen. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det var gode nyhete, då blir det heroes til eg kjem heim frå skulen i dag Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Finner det ikke Må finne det! Må se Heroes! *Fortsetter letingen* Hvem synes folket er den mest interessante personen? For meg var det Claire, men nå begynner Peter og bli veldig interessant. Endret 26. februar 2007 av lago Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 For meg er Claire og Peter de mest interessante, samt han politimannen. Sylar er også litt kul. : ) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 fy faen for en episode som kom i dag, fikk vite mye nyttig informasjon ang benet og clarie ;D Var han kinesiske typen mr. Linderman kanskje? Han så ifall ut til og ha mye makt over selskapet som benet jobber for. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Han japaneren var vel faren til Hiro? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Stemmer det, hadde følelsen av at han hadde noe med dette å gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Rett og slett en HERLIG episode! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Sjefs episode i dag, like før det falt en tåre på slutten der.. Men hvorfor skjøt han og slettet hukommelsen til faren helt på slutten der? Og hvor skulle clarie nå? Huff, må vente i 8 dager på neste episode nå da:/ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Slettet vel hukommelsen fordi den organisasjonen sikkert har andre måter å finne ut om han snakker sant eller ikke, f.eks. hu der nye dama (som vi fikk se i ca. 5sec) som var "very promising". Dritbra episode i dag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå