Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi Sylar kun brukte telekinesis mot Peter.

7990904[/snapback]

 

jeg kjøper ikke den, Peter kopierer de andres krefer bare ved å være nær dem. Han trenger ikke at de blir brukt "mot" ham

7990949[/snapback]

 

Men så vet vi fint lite om de andre kreftene til Sylar. Så da er det nok ikke så lett for Peter å vite slikt. Han sa selv i episoden at han fikk telekinesis av Sylar.

Lenke til kommentar
Nei, men sylar hadde kansje stilt seg inn på å bare bruke denne telekenisen da han møtte peter, det var derfor han bare kopierte den?

7991024[/snapback]

 

 

eller at Peter har alle Sylar's power på det tidspunktet, men har ikke lært seg å bruke dem enda.

 

Så hvilke hadde han da?

 

*en eller annen shadow power (?)

*freezing (?)

*skjønner hvordan ting fungerer (orginal)

*super hukommelse (charlie)

*telekinesis (Brian Davis)

 

Det ble jo sagt at Sylar hadde drept 9 personer, men det betyr nødvendigvis ikke at han har 9 forskjellige krefter.

Lenke til kommentar
jeg tror ikke Peter vet hvordan ting fungerer fordi det er ikke en power på Heroes.. det sa selveste Dr. Suresh, egentlig så har ikke Sylar noe krefter i det hele tatt..

7991111[/snapback]

 

Er ikke det at han kan ta andre sine krefter en kraft?

7991117[/snapback]

 

nettopp, som er Sylar's opprinnelige kraft (power).

Han skjønner hvordan ting fungerer, og kan stjele det. Men han må drepe dem, eller i det minste se hvordan hjernen er satt sammen, og det betyr jo gjerne døden for de han ser på hjernen til.

Lenke til kommentar

Men nå ser det ut som Peter bare kan bruke kreftene i ettertid når han husker hvem som brukte dem, hva det var og hvordan følelse han fikk. Så selvom han fikk alle kreftene Sylar hadde på det tidspunktet de møttes, husker bare Peter at han brukte telekinese og dermed er det bare den han kan benytte den når Sylar ikke er der.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Det jeg mente var at Sylar har ikke en opprinnelig kraft.. han er bare veldig smart og kan se hvordan ting funker.. dermed så kan ikke Peter stjele den "kraften" for det er jo ingen kraft... og det sa Dr. Suresh(faren til Mohinder)... eller han sa at Sylar ikke hadde en kraft, han er egentlig en vanlig person..

Lenke til kommentar

Kanskje det var slik at det tilsynelatende virket som Sylar ikke hadde noen evner fordi han ikke hadde stjelt noen ennå?

 

Forresten: noen andre som plutselig har lyst på Nissan Versa nå? Har ikke tenkt over før nå hvor genial den produktplasseringen har vært. "Look Ando, not a scratch on the Versa!" :!:

Lenke til kommentar

Hvilke krefter Sylar har erhvervet seg lurer jeg litt på. Når han drepte hu dama som hørte godt i denne episoden spurte hun "wonder why didnt I hear your footsteps?" - "Because there werent any". Vil dette si at han kan sveve han også? I vårt første møte med Sylar fikk han jo noen kuler mot seg, men etterpå reiste han seg bare opp og hoppet skyhøyt vekk derfra. Kanskje det er superspenst eller noe han har? :p Drept en katt og vet hvordan den lister seg og hopper.

Lenke til kommentar
Helt enig at Unexpected var sesongens beste episode så langt. Nå skjedde det veldig mye interessant. Og til en ny tv-serie å være er ikke spesial effektene så aller verst. Ingen tvil om at Heroes er den store hit'n på tv-serie fronten.

7994510[/snapback]

Jepp, nesten så jeg skulle ønske jeg oppdaget den senere slik at jeg kunne ha sett masse i løpet av en kortere tid. Ingenting som er så kos som å finne en serie du bare digger, med mange usette og ferdige sesonger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...