Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var kanskje sesongens beste episode så langt. Peter viser at han har potensiale til å bli sterkest og det blir nok en kamp mellom han og Saylar engang i fremtiden. Jeg tipper sesongfinalen, samme episode som vi får vite hvem Linderman er. Gleder meg til neste episode også siden vi mest sannsynlig vil få noen svar angående faren til Claire. Politimannen som kan lese tanker er der og dessuten hun dama som kan lese binæretall :)

Lenke til kommentar

Syyyyykt bra episode ja :D og bra at den personen som har irritert meg mest døde! tror at showdown mellom peter og cylar er det som også vil trigge at Peter eksploderer ( enten det, eller fyren som er radioaktiv). er sikker på at peter kommer til å eksplodere ( han flyr vel høyt oppi luften eller noe :)) for hvis dere husker tilbake når peter møtte hiro på toget så sa hiro at han så anderledes ut uten arret :thumbup:

 

lurer på hvem damen er jeg og hva hun vil :hmm: skal hun være en flat person eller blir hun en av gjengen?

Lenke til kommentar
Dette var kanskje sesongens beste episode så langt. Peter viser at han har potensiale til å bli sterkest og det blir nok en kamp mellom han og Saylar engang i fremtiden. Jeg tipper sesongfinalen, samme episode som vi får vite hvem Linderman er. Gleder meg til neste episode også siden vi mest sannsynlig vil få noen svar angående faren til Claire. Politimannen som kan lese tanker er der og dessuten hun dama som kan lese binæretall :)

7987711[/snapback]

Er jo broren til Peter som er faren til Clare!

Følger du ikke med gutt :p

Lenke til kommentar

Når skal det egentlig komme en middelmådig eller dårlig episode? Dette var jo helt rått, denne serien klarer seg selv uten filler episoder. Kudos til skribentene.

 

Dette går mot å være årets sesong noensinne for samtlige spenningsserier som er sett. Lost sesong 1 var enormt bra, samme med Twin Peaks, Prison Break, 24 og Nowhere Man. Men ingen av dem maktet jo å holde et så høyt nivå i hver episode. Dette er nesten for godt til å være sant. :)

Lenke til kommentar

Lost er jo fortsatt bra og har noen knallgode episoder (som siste episode, må være en av de all-time beste). Men Lost som nesten alle andre serier er avhengig av "filler" episoder for å fylle opp en sesong på over 20 episoder. Så langt har Heroes maktet å gi 16 veldig gode episoder. De dårligste var vel de to første, og de var jo gode nok.

 

Noe av nøkkelen er nok å ha så mange med samtidig som vi hele tiden får svar selv om hovedmysteriene blir liggende i luften. De oppretter hele tiden små nye mysterier som de løser kjapt, mens de samtidig lar de store bli hengende i luften.

 

Enormt gode cliffhangere til denne her. Det jeg har lyst til å se nå er et møte mellom Zylar og Peter :wee:

Lenke til kommentar

Rett og slett evig bra, skjer jo så mye hver episode :) Enig med Dotten, dette kan bli årets beste sesong av alle! (kanskje etter 24 da :p)

 

Hm, flere enn meg som ante en liten Lost referanse? Når Simone snakker med Nathan, at hun vil fortelle folk on 'heltene', så sier Nathan, quote:

...because that's what I would do, I would round us all up, stick us in a lab on some island in the middle of the ocean.

 

Kanskje bare en tilfeldighet, men hvem vet? :wee:

Lenke til kommentar
Thomas Dekker forsvinner muligens fra serien, da han har fått rollen som John Connor i Terminator tv-serien The Sarah Connor Chronicles. Synd om han ikke fortsetter i Heroes.

7990571[/snapback]

 

nå er jo ikke det store tapet, da han bare var en støtte for Claire. Regner med Claire for nok støtte nå som hun møter andre helter.

 

Synes det var synd Hiro dro fra Ando, men det betyr vel ikke at vi har sett det siste fra ham? Hiro og Ando har jo vært separert flere ganger, og de ender alltid opp sammen igjen.

 

Tror kanskje Ando har superkreft(er) også, kanskje noe med chance og gjøre?

 

I tillegg var det artig at Hiro klarte å reverse tiden! (selv om han ikke merket det selv)

Lenke til kommentar

Skal vi prøve å lage en liste med krefter Peter har nå?

(navnet i parantes er hvordan han fikk kreftene)

 

*innate copies others abilities (borned)

*regeneration (Claire)

*telekinesis (?)

*flight (Nathan)

*paint future (Isaac)

*stop time & space (Hiro) (note: han har ikke på noen måte vist at han har dette enda, selv om han møtte future Hiro på t-banen; eller stoppet han tiden i ep 16?)

*invisibility (Claude)

*telephaty (Matt; han leste tankene hans i Odessa)

*persuasion (Eden; han sa STOP LYING til Isaac i ep 16)

 

fjernet sonic voice. var nok bare telekinesis han brukte mot Isaac

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

telekinesis har han fra Sylar, som igjen stjal det fra en stakkars sjel.

 

Regner med at han mister noen av kreftene. Han vil jo få et arr blant annet (ifølge Hiro som kom fra fremtiden). Noe som vitner om at kreftene fra Claire ikke varer evig :)

 

(Men på den annen side så kan det jo være Peter aldri hadde fått de kreftene i den alternative fremtiden hvor Claire ikke ble reddet og således derfor fikk arret).

 

*stop time & space (Hiro) (note: han har ikke på noen måte vist at han har dette enda, selv om han møtte future Hiro på t-banen)

7990775[/snapback]

 

Men han viste at han kunne det når han traff Hiro ;)

 

(Ellers ville også han stoppet opp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...