Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Men Jessica jobbar for Lindermann sant, og no fekk ho beskjed om å ta Nathan. Men eg har alltid trudd at Nathan og Lindermann hadde eit nærmt forhold, med tanke på valkampanjen.

7938967[/snapback]

 

Det var vel bare det at Lindermann ville ha kontroll over Nathan og derfor sikret seg tapen av Nathan og Nicky. Ser ikke helt hva Lindermann har å tjene på å ta kverken på Nathan though :hmm: Nathan har jo bare lyst å bli rik og ha makt, han driter i om Lindermann styrer ville jeg tro. Må være noe Lindermann vet som vi ikke har fått vite enno ^^

 

og orsus: Peter ser jo Nicky der også da :p ser vel alle så vidt jeg kommer på :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linderman er så langt involvert i alt som foregår, skulle ikke forundre meg om det er han som sitter i andre enden av telefonene når "brillemann" ringer sjefen. Linderman er vel nevnt i hver eneste episode.

 

Fra wiki om alt han er med på;

 

In the series premiere, Linderman sends two thugs to Niki Sanders' home to collect on a loan she could not repay. When the thugs are killed, he sends a corrupt police officer to retrieve her in "One Giant Leap". In "Collision", one of Linderman's subordinates gives Niki the opportunity to repay her debt by being the bait in a badger game targeting Nathan Petrelli; Jessica, Niki's alternate personality, eventually complies. Nathan, however, realizes that Linderman needs him to win the congressional seat he was running for, and convinces Linderman's associate to "donate" $4 million to his campaign, rather than the originally agreed-upon $2 million, and suppress the tape.

 

In "Six Months Ago", Nathan and Peter discuss their father's connection to Linderman, and agree not to interfere with or expose that relationship, despite Nathan's political aspirations. After an incident where Nathan is driven off the road by a mysterious truck, which he believes to have been sent by Linderman, Nathan and Peter decide to instead report their father's relationship. When their father dies shortly before they are scheduled to testify against him, the brothers decide to end their mission to expose Linderman.

 

Linderman purchases one of Isaac Mendez's paintings from Simone Deveaux. When Nathan inquires about it, Linderman sends it back to Simone's gallery. In "Godsend", Simone says that Linderman is one of her biggest clients, having purchased nearly every one of Isaac's works. He is also revealed to be in possession of a sword desired by Hiro Nakamura. In an issue of USA Today, it was revealed that Linderman would be appearing in a February episode of the show, portrayed by veteran actor

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Malcolm McDowell.
[1]

 

He arranged for Niki Sanders' freedom, in exchange for her services as an assassin.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nå skjer det fæle ting gitt. Peter begynner å få kontroll på krefter, til og med en som Sylar brukte i Texas :p. Var vel like greit at Simone døde, blir slutt på whininga og det blir vel ingen som går til media i denne omgang. Ble litt arg over at Bennet skremte bort han som "trena" Peter. Så tar det vel ikke så altfor lang tid før Mohinder finner ut hvem det egentlig er som er sammen med han, han må vel nestn tenke over at Zane(Sylar) fikk hode pine akkurat som hun han stjal kreftene ifra. Blir vel litt spennende å se hva Parkman & Co får ut av Mr. Bennet også, ikke at jeg trur de får så mye informasjon men men, kan hende han blir litt skremt pga. han Nuclear fyren, husker ikke navn atm. Uansett så var denne episoden også meget bra, begynner å bli nice action nuh, men synes det er litt slapt opplegg med Hiro atm. Han må se å få komme seg til Las Vegas å hilse på Linderman =D
Lenke til kommentar

Hiro gikk jo på bussen til Las Vegas på slutten :)

 

Peter begynner å få kontroll nå. Føler selv at han har så bra kontroll at han kan utvikle seg selv. Lurer på om kreftene kan bli for mye for lille Peter. Var jo ikke akkurat som om han ville snakke med Isaac, det var kasting og kaving.

 

Parkman får nok ting ut av Mr. Bennett, han kan jo lese tankene hans nå når negeren ikke er der.

 

Var en bra Peter-episode. Peter har alltid vært favoritten, sammen med Hiro.

Lenke til kommentar
Sjukt kor bra denne serien er!

Peter som sagt begynner virkelig å få kontroll over kreftane sine.

Mr. Bennett har nok problem ja. Han har jo aldri gitt inntrykk av at han har noken evner, so vil nok ikkje bli so lett å komme seg ut av den situasjonen.

7984022[/snapback]

Kansje det er akkurat det som er overraskelses momente her, at Bennet faktisk har egene superkrefter.

Lenke til kommentar
Kansje det er akkurat det som er overraskelses momente her, at Bennet faktisk har egene superkrefter.

7984824[/snapback]

Det er jeg nesten sikker på. Jeg tror det er han som hindrer at folk ikke kan lese tankene hans, og ikke negeren.

 

Noe jeg er usikker på er om Bennet er slem, "snill" eller et sted i mellom. Klarer ikke helt få plassert han.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...