sim Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dagens episode var ikke så veldig bra. Er mektig lei av Nicki/Jessica. Mer Peter og Hiro, mindre blondiner! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg for min del likte denne episoden veldig godt, men jeg savner å se Hiro's fabelaktige evne Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Flott og særdeles spennende episode, selv uten at Peter var med. Når det kommer til spoilere så er det ikke nødvendig med spoilertags når episoden er sendt. Enkelt og greit, grensen settes der. Så får folk være forsiktige med å gå inn i tråden om man ikke har sett episoden Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 HATER JESSICA!! :/ herregud.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå pønsker nok sylar på noe skummelt, blir litt nasty om han slår seg sammen med Mohinder om og finne flere folk med krefter Så ikke noe til peter i denna episoden tho, så får håpe at treningen går bra. 7932784[/snapback] VÆR så snill å putte spoilertag på når en episode akkurat har kommet ut. Ikke alle har sett den enda 7933887[/snapback] Det blir ikke noe bedre når du quoter det du mener er en potensiell spoiler... Tenk over hva dere quoter og ikke bare trykk på Svar-knappen hver eneste gang. Møkkvane folket her på forumet har egentlig og ikke se over hva de egentlig quoter. Nei det var ikke ment som kjeft til deg personlig, var bare for å få ut litt frustrasjon... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dumt det ikke var noe å se til Peter i denne episoden. Likevel var det underholdning så det holdt. Og nå ser det ut til at Jessica har fått seg et nytt mål. Særdeles spennende. Sylar begynner også å bli farlig nå, hvis han får fatt i den lista over alle folkene. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Bra episode, men ikke like bra som de foregående. Jeg er også lei av Nicki/Jessica... Kjip(e) karakter(er). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dagens episode var ikke så veldig bra. Er mektig lei av Nicki/Jessica. Mer Peter og Hiro, mindre blondiner! 7936702[/snapback] Nei og nei, "mindre blondiner" hva er det for et slags utsagn? Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nei og nei, "mindre blondiner" hva er det for et slags utsagn? 7938818[/snapback] Er så jævla lei av alt maset. Skal de være med bør de holde kjeft og være nakne. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Men Jessica jobbar for Lindermann sant, og no fekk ho beskjed om å ta Nathan. Men eg har alltid trudd at Nathan og Lindermann hadde eit nærmt forhold, med tanke på valkampanjen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvem er linderman? Tror jeg har gått glipp av det på en måte. De snakker om han heletiden, men jeg skjønner ikke helt hva jobben hans er. Har vi sett han før`? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Trur aldri vi har sett han, men trur nok han har ei stor rolle i serien. 1: Han kjøper bilder av malaren som maler framtide. Bruker eksdama ( no dama ) til malaren som kjøpar for bilda. 2: Han har sverdet som Hiro treng. 3: Han har ein samanheng med Nathan og kampanjen hans. (Hotellet han overnatta på eingang tidlegare viser det ) 4: Han har kjennskap med Jessica. Endret 14. februar 2007 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hva er egentlig poenget med Nikki/Jessica, hun blir supersterk å sån når hun er dust? Heroes er alltid bra, litt skuffet over hvordan scyler ser ut da... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jessica var tvillingsøstera til Nikki. Eg hadde det inntrykk av at ho hadde dødd i ein eller anna ulykke. Er ikkje heilt sikker på om da stemmer. Ho har jo uansett berre fått meir og meir kontroll over personligheten til Nikki. Før kom ho berre fram av og til. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Faren deres tok livet av Jessica og Nicky (som var jessica akkurat da) tko livet av faren igjen som hevn. Tror det var sånn det var. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hiver meg med på klagekoret over Nikki. For det første er superkraften hennes super kjedelig, å være supersterk har man sett før. Den splitta personligheten var litt spennende når vi så det første gang, men nå 100vis av tårer og tryglinger til Jessica senere begynner det bare å bli plagsomt. Håper på to utfall nå, Nikki blir sperra inne til sesongfinalen og Jessica jobber som "badguy" for Linderman mot de andre heroene (så slipper vi mer syting) eller en av Nathans vakter setter en kule i panna på henne. Desverre er det lite trolig at noen av delene skjer. Endret 14. februar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det har jo blitt sagt at en person skal dø i løpet av sesongen, men ingen vet hvem enda.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Faren deres tok livet av Jessica og Nicky (som var jessica akkurat da) tko livet av faren igjen som hevn. Tror det var sånn det var. 7940094[/snapback] Nja, mener å huske at Jessica bare trua faren til å stikke og aldri kontakte henne eller sønnen igjen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det har jo blitt sagt at en person skal dø i løpet av sesongen, men ingen vet hvem enda.. 7940161[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mulig det er Nathan da! Men på den annen side ser Peter Nathan når han sprenger... Håper det er Nicky(osv) Liker at serien er så dyster, er ikke noe smallville Lenke til kommentar
nilox Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har alltid syns Nicky er den minst spennende karakteren, hun har jo bare en overnaturlig (og farlig) form for splittet personlighet. Men syns faktisk hun tok seg opp litt i denne episoden som leiemorder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå