Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Heroes er så sinnsykt rått, glad jeg tok meg tid til å se alle 11 episodene på 2 dager for noen mnd. tilbake :)

 

Vil også nevne at LOST var sinnsykt før, men det har sunket men jeg har ikke mistet håpe. Prison Break var også sinnsykt, så gikk det litt ned men nå begynner det virkelig å reise seg det også! Tirsdager er ikke som alle andre dagene altså! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk. Var bombesikker på at det var den usynlige fyren som var faren, dette ble enda mer klart for meg når det viste seg at brillemann kjente han også (og trodde han var død). Men så var det Nathan. Herlig sjokkerende. Har tidligere fundert på om kanskje den ukjente Linderman var faren. At Sylar er ute er også spennende. Er bare glad de lot oss få vite hvem faren er i samme episode som man blir introdusert med moren. Fryktet de ville ta en Lost og la oss vente i 12 episoder først.

 

Nå må bare Hiro få tak i det sverdet. Var forresten utrolig artig å se han i en episode av Studio 60 on the sunset strip.

 

Får bare ikke nok av denne serien her :)

Lenke til kommentar
Gjelder vel en del flere serier og. Men Heroes er den eneste serieren jeg ALDRI har lest en spoiler til og det skal jeg fortsette med. Gleder meg sinnsykt hver mandag.

7896340[/snapback]

 

 

GO'serier som Lost, Prison Break og Heroes og sånn... klarer IKKE å sette den ene høyere enn den andre... Det blir som hvis man har en 3 - 4 unger.. de verdsettes like høyt, men på hver sin måte! :)

7896227[/snapback]

 

 

Ikke at denne tråden skal ta en ny vending.. Men, må bare si meg enig.. Jeg har heller ALDRI sett eller lest spoilere for Heroes, ikke har jeg gjort det med noen andre serier, heller.. Ikke tatt poenget med det!!

 

HURRA FOR EN SPOILERFRI VERDEN! :w00t:

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...