Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hun fra Tvnorge haddde helt sikkert bare lest noe i avisen om at nrk hade planer for Heroes, det er en mulighet. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 7 Februar klokke 22 sendes Heroes episode 1 på Canal +. I løpet av en uke går den i reprise opptil flere ganger. 8 ganger faktisk på en uke. Mere info Her! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 7 Februar klokke 22 sendes Heroes episode 1 på Canal +. I løpet av en uke går den i reprise opptil flere ganger. 8 ganger faktisk på en uke. Mere info Her! 7859714[/snapback] 8 ganger i reprise på én uke. Det er sick. Men noe må de vel fylle programmet med når de kun sender filmer og serier. Det er forsåvidt fint at Heroes er kommet til Norge, men jeg synst fortsatt de er litt sent ute med nye serier. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 http://tv.netscape.com/story/2006/10/18/ne...e-set-of-heroes behind the scenes Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det var jo rart at NRK ikke hadde planer om å kjøpe Heroes, mens TV Norge viste at NRK hadde kjøpt den. 7858684[/snapback] Suksessen «Heroes» har oppnådd gjør den naturlig nok også interessant for norske tv-kanaler. Ifølge TVNorge har Canal Plus rett til å vise den først, om de ønsker, mens NRK også kan kjøpe den inn. Hvis de ikke vil ha den, kan TVNorge komme til å slå til. Heroes den nye "Lost" Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg håper virkelig NRK ser potensialet til Heroes og kjøper den serien. Dagbladet har forresten en tendens til å bruke ordene "nye" og "Lost" veldig ofte det er snakk om en serie. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Håper virkelig ikke Heroes er den nye Lost og at de vet når det er på tide og avslutte. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg håper virkelig NRK ser potensialet til Heroes og kjøper den serien.Dagbladet har forresten en tendens til å bruke ordene "nye" og "Lost" veldig ofte det er snakk om en serie. 7867439[/snapback] Lost er vel den mest populære tv-serien i Norge, så de regner nok med endel ekstra "klikk" når de bruker ordet. Håper virkelig ikke Heroes er den nye Lost og at de vet når det er på tide og avslutte. 7867703[/snapback] Det tenker nok i kontekst størrelse og popularitet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Meget bra episode. Kanskje ting ordner seg for Peter ^^ Og slutten kunne ikke ha vært bedre egentlig. Man får en fin forklaring på Claire sin situasjon også. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 ja, dagens episode var helt utrolig. Rett og slett genial episode, slutten med nathan osv. Hadde faktisk drømt om at det var han som var faren til Clarrie ;D Føltes litt rart, Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Må hive meg på den, det blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Flott episode! Håper Hiro får tilbake kreften sine snart Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg elsker Heroes. Genial serie! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg å Holder minst like høyt nivå som LOST og Prison Break Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes Heroes har et høyere nivå enn både Lost og Prison Break. Prison Break har tapt seg i sesong 2, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faren til Claire!! Nathan! You naughty guy Håper Peter lærer seg alle sine evner godt nok! Han blir jo jævla sterk! Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Peter begynner virkelig og bli "the man", han er jo nesten lik Sylar (han bare dreper ikke de han møter). Håper bare Hiro får tak i detta sverdet sitt så han kan begynne og reise i tid igjen.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Peter begynner virkelig og bli "the man", han er jo nesten lik Sylar (han bare dreper ikke de han møter). Håper bare Hiro får tak i detta sverdet sitt så han kan begynne og reise i tid igjen.. 7887306[/snapback] Det vet vi jo at han gjør... han kom jo tross alt tilbake fra fremtiden Uansett, bra episode i dag også, holder kvaliteten skikkelig oppe denne serien. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Herregud for en bra episode. Han usynlige mannen er fun :!: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå