Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Heroes sesong 1 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sylar "forstår hvordan ting fungerer". Akkurat som han vet hvordan urverkene sitter sammen i klokkene forstår han hva som får folk med spesialevner til å "tikke" (og kan dermed stjele den evnen). Så det går mer på å skjønne hvordan ting henger sammen enn å kunne manipulere de som Micah.

Tror heller det er Peter som har de samme kreftene som Sylar.

7843266[/snapback]

Det er ikke usansynlig at Micah forstår hvordan tingene sitter sammen siden han kan manipulere de. Man skulle nesten tro at det var en forutsetning. Manipulerte ikke også Silar klokkene? Eller fikset han de på ved bruk av konvensjonelle metoder?

Lenke til kommentar
Det er ikke usansynlig at Micah forstår hvordan tingene sitter sammen siden han kan manipulere de. Man skulle nesten tro at det var en forutsetning. Manipulerte ikke også Silar klokkene? Eller fikset han de på ved bruk av konvensjonelle metoder?

7843372[/snapback]

Nei, Sylar manipulerte ikke klokkene, han fikk de egenskapende som faren hadde dvs skills med klokker. Det samme gjør han med de andre med krefter. Han får kreftene dems, så bruker han de mot dem.

Nei, Sylar har ikke samme krefter som Peter, hvordan greide han da å dra hu dama til seg når han var i den "cella". Hadde hun krefter? Men veit jo aldri, kanskje det kommer frem senere at hun hadde krefter.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar

Det som er likhetstrekket med Peter er at de begge er i stand til å bruke mange forskjellige krefter. Peter har selvsagt et stort handicap m.t.p. at han må være i nærheten av andre med lignende krefter. Men Sylar må jo være i nærheten av han for å kunne ta han, og da burde jo Peter absorbere kreftene hans, så vet ikke helt hvordan en showdown mellom de to ville sett ut

Lenke til kommentar
Det som er likhetstrekket med Peter er at de begge er i stand til å bruke mange forskjellige krefter.  Peter har selvsagt et stort handicap m.t.p. at han må være i nærheten av andre med lignende krefter. Men Sylar må jo være i nærheten av han for å kunne ta han, og da burde jo Peter absorbere kreftene hans, så vet ikke helt hvordan en showdown mellom de to ville sett ut

7845329[/snapback]

Det er Sylar som har handicap. Han må drepe for å få kreftene permanent. Peter trenger bare gå i nærheten av Sylar for å få alle kreftene hans og de er da like langt. Eneste problemet til Peter er om han absorberer for mange krefter, noe vi har sett at han ikke takler.

Edit: Inn i svarte, om dette stemmer og denne karen virkelig er den som skal spille Linderman så er jeg henrykt. Spoiler!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Malcolm3.jpg

Mannen kan det å spille gal i hvert fall, for alle som har sett A Clockwork Orange

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Lurer litt på hvem som kommer muligens kommer til å kjøpe denne serien så jeg sendte litt mail rundt og her er hva jeg fikk av svar.

Tv3:

"Hei, vi har ikke planer om å kjøpe den serien. Jeg tror det er en annen TV-kanal som har kjøpt serien, uten at jeg skal si det for sikkert….."

Nrk:

"Takk for henvendelsen.

Jeg kan ikke se at det er noen planer om dette per idag, men videreformidler ønsket til avdeling for innkjøp av programmer.

God helg!"

TvNorge:

"Hei & Takk for mail, Denne serien kommer på NRK etterhvert!Vet ikke helt når den vil starte da Canal+ har et halvt års pay-tv vinduførst.Vil tro at den er tilgjengelig for free-tv fra høst/vinter 07.Sjekk med NRK så kan de sikkert gi deg en mer nøyaktig startdato. Dette var en av våre store favoritter av seriene (sammen med Ugly Bettyselvfølgelig) som hadde premiere i USA i høst.Den gjør det veldig bra så det blir garantert flere sesonger. Her kan du lese mer :

http://www.tv.com/heroes/show/17552/summar...ag=tabs;summary

mvh

Bente"

Har ikke fått svar fra tv2 enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...