Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var episoden sett. Spennende spennende. Dette bygger seg virkelig opp. Spent på hva den usynlige mann kan lære Peter. :wee: Og hva som skjer nå som Claire har funnet moren sin.

Og selvsagt var ikke Sylar død. :D Ser stygt ut for han tøffen nå. :p

 

Og så han som leser tanker som skal bli pappa. Tror han. Det er helt sikkert selvsagt ikke han som er faren, men han som hun dama hans var utro med.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Merkelig at Hiro møtte faren sin.  :hmm: Dette blir spennende.

 

Han er forresten den kuleste av alle.

7837714[/snapback]

 

Ja, det var litt sånn...nesten komisk syns jeg. Bygde opp en veldig spenning før vi fikk se "The Boss", og så plutselig "dad?". :!:

Akkurat som i forrige episode når sverdet bare viste seg å være en kopi. :p

Men Hiro er rå. Morsom karakter.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ingen andre enn meg som reagerer på at stefaren til clarie møtte sylar på slutten, om han blir drept nå så trur jeg dem gjør en veldig stor feil. Mye av grunnen til at jeg har likt heroes er pga han, alltid lurt på hvem han jobber for og hvorfor han lyver ang foreldrene til Clarie.
Endret av GullApE
Lenke til kommentar

Han dør helt sikkert ikke nei. Det har gått opp for meg at Peter antagelig har akkurat de samme kreftene som Sylar, bare at han ikke har lært å kontrollere det ennå (og han ikke trenger hjernene til folk). Muligens dere andre har skjønt det for lenge siden men. :p

 

Genialt med faren til Hiro, han må jo da også ha noen krefter på lur.

Lenke til kommentar

Hadde ikke forundra meg om stefaren, egentlig er faren. I den brannen som de snakker om, så finner han ut at Claire er uskadelig. Stefaren og Mora til Claire krangler sikkert, så blir mora forbanna og ved et uhell så starter hu en brann. Menmen er bare en teori.

 

 

PS: det skrives Sylar

Endret av DennisV
Lenke til kommentar

Virker nesten som at Micah har samme utgangspunkt som det Silar hadde, med tanke på kreftene. Vi har jo sett han skru fra hverandre en laptop, det er godt mulig at han satt den sammen og fikset den også, husker ikke helt hvordan det var. Nå har han jo også trikset til seg penger fra en minibank.

Lenke til kommentar
geir_er_1337? På hvilken måte klarer du å sammenligne de to og komme fram til at de er nokså like? Micah har en evne - han kan manipulere teknologi/digitale ting, fikse de osv.

7843165[/snapback]

Jeg snakker om utgangspunktet. Silar sin evne var også i utgangspunktet at han kunne fikse ting. I hans tilfelle var det klokker, trolig av den naturlige årsak at han ble født inn i en urmakerfamilie. Han fikk jo alle de andre evnene først etter at han drepte de som hadde evnene først, og spiste hjernene deres eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Sylar "forstår hvordan ting fungerer". Akkurat som han vet hvordan urverkene sitter sammen i klokkene forstår han hva som får folk med spesialevner til å "tikke" (og kan dermed stjele den evnen). Så det går mer på å skjønne hvordan ting henger sammen enn å kunne manipulere de som Micah.

 

Tror heller det er Peter som har de samme kreftene som Sylar.

Endret av Polluks
Lenke til kommentar
Tja, ser ikke helt likheten uansett. Han ble jo gal og ville drepe alle med evner, og at det har noe med at han kunne fikse klokker tviler jeg litt på. Det er ingenting som tilsier at Micah er ved 'utgangspunktet' og kommer til å bli noe lignende, etter min mening.

7843232[/snapback]

Jeg sier ikke at han kommer til å bli som Sylar. Jeg sier bare at hans evner er forholdsvis like de Sylar hadde før han begynte å spise hjernene til andre folk med evner. Du ser ikke likheten i at de begge fikset ting? Dessuten var litt av utganspunktet for Sylar sin killingspree at han med sine evner til å fikse ting kunne se hvordan de andre med evner fungerte. Han sa jo på et tidspunkt at han kunne fikse dem (fordi de hadde evnene men de fungerte ikke optimalt). Hans måte å fikse de på var dog ganske drøy :p

 

Micah later til å være en god person. Kanskje kan han fikse folk som ikke kan kontrollere sine evner, men på en god måte? Det ville isåfall gagnet hans mor i veldig stor grad, og mange av de andre heltene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...