Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hiro er utrolig festlig, men hvem tror her at sidekicken hans har noen evner? Jeg er nesten overbevist om at han har det, hvorfor skulle de ellers beholde han så sentralt i serien?

7787133[/snapback]

 

Han finner vel ut at han trenger han sidekick duden for å bruke kreften på en eller annen måte. Eller så skjer det en giga klisje, han dør...

Lenke til kommentar

Han sier jo i episoden under drømminga si at han absorberte kreftene til atommannen (ted?) og ikke klarer å kontrollere det så det spørs..

 

Men hvorfor kunne Sylar bruke kreftene sine igjen i forrige episode? Jeg fikk ikke helt med meg noen forklaring på det.

Lenke til kommentar
Han sier jo i episoden under drømminga si at han absorberte kreftene til atommannen (ted?) og ikke klarer å kontrollere det så det spørs..

 

Men hvorfor kunne Sylar bruke kreftene sine igjen i forrige episode? Jeg fikk ikke helt med meg noen forklaring på det.

7791547[/snapback]

 

Ga de noen forklaring på hvordan de fanget han igjen? Regner jo med at han kom seg løs etter han knuste speilet og grabba Eve og hun drepte seg selv.

Lenke til kommentar
Ga de noen forklaring på hvordan de fanget han igjen? Regner jo med at han kom seg løs etter han knuste speilet og grabba Eve og hun drepte seg selv.

7792628[/snapback]

De sa jo noe om at de hadde gitt han nok dop til å drepe en elefant. Men hvordan klarte de å gi han dopet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...