Theoneask Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tirsdag er frå no av min nye favoritt dag takka vere Heroes. Skal vi tru at alle med evner kan sjå han usynlige fyren eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Sovna jeg i timen, eller fikk vi aldri svar på når Matt skulle overbevise kona om at han kunne lese tanker? 7787133[/snapback] Lurte akkurat på det samme Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Får nok svar på det neste episode. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hiro er utrolig festlig, men hvem tror her at sidekicken hans har noen evner? Jeg er nesten overbevist om at han har det, hvorfor skulle de ellers beholde han så sentralt i serien? 7787133[/snapback] Han finner vel ut at han trenger han sidekick duden for å bruke kreften på en eller annen måte. Eller så skjer det en giga klisje, han dør... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tirsdag er frå no av min nye favoritt dag takka vere Heroes. Skal vi tru at alle med evner kan sjå han usynlige fyren eller? 7787979[/snapback] Tipper det er pga Peter's evner at han kan se ham. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er nok det, ja. Dere så jo at også han ble usynlig i basketaket. Lurer litt på hvordan Peter skal være til så mye hjelp med den... noe teite evnen. Litt kjipt om han skal fly eller noe, så kommer han for langt vekk fra broren, for eksempel. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, det ville vært litt...dumt. Den eventuelle løsningen da ville vært at han etter hvert ikke bare absorberer evnene midlertidig, men at han også lærer seg dem permanent. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg blir nok litt skeptisk om Peter blir supermann, tror jeg. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Han sier jo i episoden under drømminga si at han absorberte kreftene til atommannen (ted?) og ikke klarer å kontrollere det så det spørs.. Men hvorfor kunne Sylar bruke kreftene sine igjen i forrige episode? Jeg fikk ikke helt med meg noen forklaring på det. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Han sier jo i episoden under drømminga si at han absorberte kreftene til atommannen (ted?) og ikke klarer å kontrollere det så det spørs.. Men hvorfor kunne Sylar bruke kreftene sine igjen i forrige episode? Jeg fikk ikke helt med meg noen forklaring på det. 7791547[/snapback] Ga de noen forklaring på hvordan de fanget han igjen? Regner jo med at han kom seg løs etter han knuste speilet og grabba Eve og hun drepte seg selv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det stussa jeg også litt på, en liten glipp der kanskje? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Har akkurat sett Godsend og det var nok en meget bra episode av denne fantastiske serien. Beste tv-serien for tiden, ingen tvil om de Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Helt ærlig, dette er den beste serien som går for tiden! Kan nesten ikke vente til neste uke! Lenke til kommentar
nilox Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ga de noen forklaring på hvordan de fanget han igjen? Regner jo med at han kom seg løs etter han knuste speilet og grabba Eve og hun drepte seg selv. 7792628[/snapback] De sa jo noe om at de hadde gitt han nok dop til å drepe en elefant. Men hvordan klarte de å gi han dopet? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er jo ikke verre enn at han stumme karen 'jammer' kreftene hans da... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er jo ikke verre enn at han stumme karen 'jammer' kreftene hans da... 7803129[/snapback] ja men hvorfor jamma han ikke når Eve gjorde det stuntet da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Eve var jo på egenhånd da ho gikk inn dit... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Eve var jo på egenhånd da ho gikk inn dit... 7803192[/snapback] nettopp! da er han jo fri til å rømme? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vel, Eve kan ha gått inn på egenhånd, glasset ble knust, hun drepte seg selv (hadde hun ikke en pistol ellerno?), og folk hørte det og skyndte seg til rommet der han ble holdt. Trenger det å være verre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Sylar sa at pistolen ikke kunne gjøre han noe skade, så rettet hun pistolen mot seg selv, regnet med da at hun tok livet sitt. Vedkommende som prater med Mohinder sier jo at hun ble funnet og at det antakelig var selvmord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå