Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det som er med sånne serier er at, storyen blir bare tynnere og tynnere. Og til slutt blir det bare tåpelig. Som f.eks lost nå, kommer bare fler og fler spørsmål og ingen svar. Og er veldig redd for at Prison Break utvikler seg sånn også.

7764724[/snapback]

 

Det som er teit er at mange kritiserer serier for det, og til og med slutter å se på dem for det, ikke fordi seriene har blitt dårlige enda, men fordi muligheten er til stede der for at de KAN bli det.

Ser ikke helt logikken i å ta sorgene på forskudd. Mange slutta å se på Lost etter sesong 1, ikke fordi den var blitt dårlig, men fordi den sannsynligvis ville bli det. Samme med Prison Break.

Hva om man skulle tenkt sånn om alle serier til enhver tid? Se på 24. Den blir bare bedre og bedre, og er nå inne i sin 6. sesong.

 

Og det var mitt eneste OT i denne tråden for now. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som er med sånne serier er at, storyen blir bare tynnere og tynnere. Og til slutt blir det bare tåpelig. Som f.eks lost nå, kommer bare fler og fler spørsmål og ingen svar. Og er veldig redd for at Prison Break utvikler seg sånn også.

7764724[/snapback]

 

Det som er teit er at mange kritiserer serier for det, og til og med slutter å se på dem for det, ikke fordi seriene har blitt dårlige enda, men fordi muligheten er til stede der for at de KAN bli det.

Ser ikke helt logikken i å ta sorgene på forskudd. Mange slutta å se på Lost etter sesong 1, ikke fordi den var blitt dårlig, men fordi den sannsynligvis ville bli det. Samme med Prison Break.

Hva om man skulle tenkt sånn om alle serier til enhver tid? Se på 24. Den blir bare bedre og bedre, og er nå inne i sin 6. sesong.

 

Og det var mitt eneste OT i denne tråden for now. :)

7765304[/snapback]

 

Skal ikke gå for mye OT nå men må bare svare på dette :)

 

Altså Lost må du være enig i at det begynner å bli temmelig trøyt nå. Jeg ser fremdeles på det, men synes nå i sesong 3 det begynner å blir værre og værre. Prison Break er jo fremdeles veldig bra, men navnet på serien sier seg selv. Konspetet er jo at en fyr skal bryte seg ut av et Fengsel etc. Men siden den ble så utrolig populær, så fant det at de skulle lage til sammen hele 5 sesonger elns.

 

Og 24. Det er ikke en helt sammenhengende serie. Det er nesten som CSI, samme personer (bytter litt hver sesong men), nye oppdrag/kriser.

Lenke til kommentar
Skal ikke gå for mye OT nå men må bare svare på dette  :)

 

Altså Lost må du være enig i at det begynner å bli temmelig trøyt nå. Jeg ser fremdeles på det, men synes nå i sesong 3 det begynner å blir værre og værre. Prison Break er jo fremdeles veldig bra, men navnet på serien sier seg selv. Konspetet er jo at en fyr skal bryte seg ut av et Fengsel etc. Men siden den ble så utrolig populær, så fant det at de skulle lage til sammen hele 5 sesonger elns.

 

Og 24. Det er ikke en helt sammenhengende serie. Det er nesten som CSI, samme personer (bytter litt hver sesong men), nye oppdrag/kriser.

7765633[/snapback]

 

Det er jo bare 2 eksempeler i hundre (tusen?) vis av TV serier!

 

Er jo flere TV serier som fra starten av legger opp til at det skal være mange sesonger, og legger opp storyen til akkurat det formålet helt fra starten av.

 

Heroes er nettopp lagt opp slik, det er story til 5 eller 7 sesonger lagt opp allerede.

Lenke til kommentar
*zip*

7765633[/snapback]

 

Det er jo bare 2 eksempeler i hundre (tusen?) vis av TV serier!

 

Er jo flere TV serier som fra starten av legger opp til at det skal være mange sesonger, og legger opp storyen til akkurat det formålet helt fra starten av.

 

Heroes er nettopp lagt opp slik, det er story til 5 eller 7 sesonger lagt opp allerede.

7773507[/snapback]

 

Jepp, og det er ikke Prison Break.

Lenke til kommentar
Åh, hvor jeg totalt digger denne serien, det beste som har kommet på flere år! Noe av det som gjør det så bra er alle karakterene og handlingene deres som går samtidig. Hele tiden noe spennende som foregår! Claire topper det hele.  :love:

7785155[/snapback]

Er så enig! Serien er så genial at det er villt. Ingen over, ingen ved siden, ever! :D

Lenke til kommentar

Hiro er utrolig festlig, men hvem tror her at sidekicken hans har noen evner? Jeg er nesten overbevist om at han har det, hvorfor skulle de ellers beholde han så sentralt i serien?

 

Sovna jeg i timen, eller fikk vi aldri svar på når Matt skulle overbevise kona om at han kunne lese tanker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...