Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om vi da ikke blir lurt. Det hintes om at han kanskje er en levende "bombe". Men hva om det ikke er noe negativt som skjer? Hva om produsentene kun prøver å lure oss? Kanskje han rett og slett blir usansynlig mektig.

7442348[/snapback]

Det er nok det som kommer til å skje ja. Den "onde" siden har jo allerede en usansynlig mektig mann i Sylar. Den gode kommer til å trenge noe tilsvarende.

Lenke til kommentar
Tror det er det som vil skje ja, at Peter absorberer alt og blir supermektig. Det kan åpne for noen spennende konfrontasjoner. Hva med når han eventuelt vil møte Sylar, da vil han vel også absorbere kreftene hans?  :hmm:

7448585[/snapback]

Dette skjedde jo ikke forrige gang. Eller hadde han bare ikke tid til å prøve?

Lenke til kommentar

Heroes overraska meg veldig, fikk det av en kamerat og så alle episodene på en dag. Men jeg må innrømme at jeg ikke er særlig glad i ting som omhandler reise i tid, det blir alt for mye for den lille hjernen min å takle :p Men Hiro er jo kul da.

 

Min første post btw, hei alle sammen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sett gjennom hele Heroes nå jeg og. Må si det var veldig bra. Det med Peter i siste episode tolket jeg som at han ikke taklet å være i nærheten av alle "heltene" samtidig og dermed eksploderte. Slik jeg forsto det kan han bare bruke kreftene til de som er i nærheten av ham.

 

Det vil jo si han er ganske mektig da, i en stand-off med f.eks Sylar ville han kunne bruke alle kreftene hans.

 

Det med i siste episode med Sylar skjønte jeg ikke heller, om han plutselig kunne bruke kreftene sine så lenge Haiti-kisen var borte, hvorfor stakk han ikke lenge før?

Lenke til kommentar

Jaja, nå har jeg sett alle episodene på et par dager og angrer ikke et sekund, makan til kul serie =D

 

BTW leste et sted en som hadde sendt mail til NRK om de skulle sende Heroes, det var uklart enda mente jeg det stod men skulle bli NRK eller TVNorge.

 

Nå man bare vente med Prison Break og Heroes da, så LOST litt senere :)

Lenke til kommentar

Info om neste episode og trailer følger i skjult tekst.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Some of the cliffhangers from the last episode are resolved. Claude, a new hero is introduced. He will offer a different view of the recent changes that have happened in the human evolutionary process. He'll also meet Peter.

http://www.tv.com/heroes/godsend/episode/9...pisodes;title;0

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Da begynner det å nerme seg 22. januar, og episode 12. Synes serien har vært spennende så langt. Håper bare ikke det ender opp som en uendelighetsserie med en haug sessonger.

7762908[/snapback]

Der er jeg enig i de grader!

Jeg er også en stor fan av Prison Break og LOST men begge de har desverre havnet litt langt på viddene etterhvert :hrm:

 

Men er det episode 12 nå på mandag eller oppsummering, er vel ny episode håper jeg? :w00t:

Lenke til kommentar
Da begynner det å nerme seg 22. januar, og episode 12. Synes serien har vært spennende så langt. Håper bare ikke det ender opp som en uendelighetsserie med en haug sessonger.

7762908[/snapback]

 

 

Kan du forklare den holdningen der? Hvorfor vil man ikke ha noe som er bra til å vare lenge?

 

seff hvis det taper seg er det jo på sin plass å avslutte serien, men jeg ser ingen grunn til å avslutte en god serie?

Lenke til kommentar
Da begynner det å nerme seg 22. januar, og episode 12. Synes serien har vært spennende så langt. Håper bare ikke det ender opp som en uendelighetsserie med en haug sessonger.

7762908[/snapback]

 

 

Kan du forklare den holdningen der? Hvorfor vil man ikke ha noe som er bra til å vare lenge?

 

seff hvis det taper seg er det jo på sin plass å avslutte serien, men jeg ser ingen grunn til å avslutte en god serie?

7764407[/snapback]

 

Det som er med sånne serier er at, storyen blir bare tynnere og tynnere. Og til slutt blir det bare tåpelig. Som f.eks lost nå, kommer bare fler og fler spørsmål og ingen svar. Og er veldig redd for at Prison Break utvikler seg sånn også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...