Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra episode dette her. Selvsagt måtte det være litt ekstra spenning på slutten nå som serien tar en pause.

Overraskende den vrien med at det nå plutselig ser ut til at det er Peter som kommer til å eksplodere og sprenge hele byen. Spennende å se hvordan det utvikler seg etterhvert.

Sylar måtte jo selvsagt slå tilbake på en eller annen måte, siden han er den store fienden her.

Lenke til kommentar
Overraskende den vrien med at det nå plutselig ser ut til at det er Peter som kommer til å eksplodere og sprenge hele byen. Spennende å se hvordan det utvikler seg etterhvert.

7436385[/snapback]

 

Som DennisV skrev for et par sider siden (etter at jeg skrev ca det samme som deg) er det et bilde etter ca et kvarter (15:14) som forklarer drømmen til Peter ganske bra (kan ikke være sikker på at bildet er av Peter, men sannsynligvis er det det).

 

Kommer Peter til å bli en suveren 'Hero' som får samme kreftene som alle andre? Skal se han får kreftene permanent når han får utvikle seg litt mer, og ikke bare låner de :thumbup:

Lenke til kommentar

Sønnen til Nikki har til nå kun brukt en kraft.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
At han kan reparere det mest utroligste, trur vi kun har sett han brukt kraften sin 2 ganger.

 

Hadde ikke forundra meg om han utvikla seg en del, virker som om han har en ganske sentral rolle i historien til Nikki.

Endret av GullApE
Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje grunnen til at Peter eksploderer er pga absorbering av altfor mange krefter samtidig.. Han eksploderte (i visjonen) når alle de andre med superkrefter sto i umiddelbar nærhet.. tror rett og slett eksplosjonen skyldes en "overbelastning" ..

 

Eller var denne episoden helt forbanna bra!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...