thomassit0 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Men var det ikke Peter som bare absorberte kreftene når han var nær de da ? og hun damen med ekstrem hukommelse, døde ikke hun av en kreftsvulst eller hva det var ? hun sa jo det til Hiro når de sto og snakket utenfor kaféteriaen i episode 9 eller 10 tror jeg det var. Endret 6. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hiro's blog; http://blog.nbc.com/hiro_blog/ Artig lesing Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Merkelig, leste om Sylar på wikipedia i god tro men der står det følgende; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etter at hun skyter seg selv, stormer "brillemannen" og Haiitifyren inn og bedøver han. 7434226[/snapback] Forklaring til det kan kanskje være at du ikke har sett her: http://www.nbc.com/Heroes/novels/novel_011.shtml Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dæven episode 11 var elsk . Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Denne serien har virkelig overrasket meg positivt, ble fort hekta etter å ha sett de første episodene. Ser fram til serien starter på igjen, i slutten av januar. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Veldig bra episode dette her. Selvsagt måtte det være litt ekstra spenning på slutten nå som serien tar en pause. Overraskende den vrien med at det nå plutselig ser ut til at det er Peter som kommer til å eksplodere og sprenge hele byen. Spennende å se hvordan det utvikler seg etterhvert. Sylar måtte jo selvsagt slå tilbake på en eller annen måte, siden han er den store fienden her. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Overraskende den vrien med at det nå plutselig ser ut til at det er Peter som kommer til å eksplodere og sprenge hele byen. Spennende å se hvordan det utvikler seg etterhvert. 7436385[/snapback] Som DennisV skrev for et par sider siden (etter at jeg skrev ca det samme som deg) er det et bilde etter ca et kvarter (15:14) som forklarer drømmen til Peter ganske bra (kan ikke være sikker på at bildet er av Peter, men sannsynligvis er det det). Kommer Peter til å bli en suveren 'Hero' som får samme kreftene som alle andre? Skal se han får kreftene permanent når han får utvikle seg litt mer, og ikke bare låner de Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, jeg leste det nå. Må sjekke ut det bildet senere. Peter kan jo bli enormt mektig hvis han plutselig begynner å lære seg evnene permanent. Håper også som flere her at Peter og Hiro snart får møtes ordentlig, siden de virker å være dem som er mest engasjert i å redde verden. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 men det er en ting jeg ikke sjønner. Faren til Claire, han burde vel ha en form for superkrefter han også siden kreftene går i arv? eller er det jeg som er helt på jordet her? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 er ikke faren hennes, han sa tidligere i en episode at hun var adoptert. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ja selfølgelig kom på det nå Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm.. Lurer på hvem morra er da, og hvilke krefter hun har. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er ikke faren hennes, han sa tidligere i en episode at hun var adoptert. 7438410[/snapback] faren er en feit fyllik i følge den tegnserien på nbc sida. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er nysjerrig på hvilke krefter han kidn til hu dama med to personligheter og han svarte mannen har jeg Claire er jo bare elsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har vi ikke sett det da? (regner med at du har sett til episode 11) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Sønnen til Nikki har til nå kun brukt en kraft. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor At han kan reparere det mest utroligste, trur vi kun har sett han brukt kraften sin 2 ganger. Hadde ikke forundra meg om han utvikla seg en del, virker som om han har en ganske sentral rolle i historien til Nikki. Endret 6. desember 2006 av GullApE Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg tror kanskje grunnen til at Peter eksploderer er pga absorbering av altfor mange krefter samtidig.. Han eksploderte (i visjonen) når alle de andre med superkrefter sto i umiddelbar nærhet.. tror rett og slett eksplosjonen skyldes en "overbelastning" .. Eller var denne episoden helt forbanna bra!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det var det første jeg tenkte også, at det ble for mye når han plutselig absorberte alle de forskjellige superkreftene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Om vi da ikke blir lurt. Det hintes om at han kanskje er en levende "bombe". Men hva om det ikke er noe negativt som skjer? Hva om produsentene kun prøver å lure oss? Kanskje han rett og slett blir usansynlig mektig. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva skjedde egentlig med at Sylar plutselig kunne bruke kreftene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå