Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hiro: How do you stop an exploding man?

7431105[/snapback]

En av de bedre ja ;)

 

Men en utrolig bra episode egentlig. Dog, hvis Sylar kunne knuse den ruta osv og kommet seg bort derifra, hvorfor har han så ikke gjort det tidligere?

7431870[/snapback]

 

 

Han svarte mannen som var på rommet til Claire på slutten forhindrer folk i å bruke kreftene sine, og han var der sammen med faren, utenfor rommet med Sylar i.

Lenke til kommentar

Utrolig bra dette her. Merkelig hvordan Sylar denne gangen maktet å motstå henne. Hørte jo at hun befalte han før han gikk helt psyko på henne. Litt merkelig hvordan Peter maktet å få de fremtidsvisjonene. Han virket temmelig syk hele tiden i cellen.

 

En helt er død. Ifølge skribentene skulle det allerede vært langt flere, men de har endret det. Men at ingen er sikre i denne serien virker ganske klart. Muligens med unntak av Peter, han vil nok ha en nøkkelrolle i serien videre også.

 

Litt spoilere;

 

Om hva som er skjedd med Peter;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Han ender i Koma fordi han får problemer med å absorbere alle kreftene. Og etterhvert i sesongen;

Han vil etterhvert bli så mektig at selv Sylar vil bli sjalu.

Lenke til kommentar
Hiro: How do you stop an exploding man?  :!:  :!:

Nok et gullkorn fra hiro :D

Bra episode i dag, spent hva som skjer med Peter. Tror kanskje han får for mye krefter til seg at han ikke klarere mer. Alle som har krefter i serien var jo der sammtidlig :cool:

 

Synd det er 48 dager til neste episode :(

Lenke til kommentar

Det har vel strengt tatt dødd flere helter i og med at Sylar allerede har drept:

- Han med telekineseevnene

- Hun med hukommelsen

- En fyr som satt ved frokostbordet (vet ingenting om hans evner, så bare åstedet da FBI var der. Samme scenen som da Matt oppdaget at han kunne høre folks tanker)

++

Lenke til kommentar
Det har vel strengt tatt dødd flere helter i og med at Sylar allerede har drept:

 

7432311[/snapback]

 

Snakket om de "faste".

 

Hva Kring sa i forbindelse med denne episoden;

 

"We originally intended the Grim Reaper to come sooner and more often. In fact, we started out with a couple of the heroes already on the chopping block." What saved them? "Every actor and character is working so well that it's been hard to let anyone go. Still, killing this character will generate a tremendous amount of story."

Lenke til kommentar
Merkelig hvordan Sylar denne gangen maktet å motstå henne.

 

 

Hvorfor er det merkelig? Det er første gang han har fått muligheten til det.

 

Det jeg syns er merkelig er at det virker som folk ikke oppfatter han fyren som forhindrer folk i å utnytte kreftene sine, med tanke på at jeg nok en gang må oppklare dette. Greit nok at han er mørkhudet, og det var mørkt ute, men tro det eller ei, han er relativt lett å få øye på.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke jeg hørt om denne serien før nå :blush: Jaja, må prøve å få sett denne. Ali Larter er jo digg da :love:

Noen som vet om den kommer på norsk tv?

7433514[/snapback]

 

 

Aner ikke, men helt sikkert. Så bra som den er, så har vi jo sett at word-of-mouth effekten fungerer for å få norske TV kanaler til å ta inn serier.

Lenke til kommentar
Merkelig hvordan Sylar denne gangen maktet å motstå henne.

 

 

Hvorfor er det merkelig? Det er første gang han har fått muligheten til det.

 

Det jeg syns er merkelig er at det virker som folk ikke oppfatter han fyren som forhindrer folk i å utnytte kreftene sine, med tanke på at jeg nok en gang må oppklare dette. Greit nok at han er mørkhudet, og det var mørkt ute, men tro det eller ei, han er relativt lett å få øye på.

7433273[/snapback]

 

Man får da virkelig inntrykk av at det er mer enn kun Haiiti fyren som gjorde at han ble "nøytralisert" i "buret" sitt. Regner ikke med at de kun plasserer han der uten andre forholdsregler enn den karen, når de vet han har utrolig mange krefter. Det er ingenting som tilsier at han er immun mot hennes krefter, slik han var i den scenen der hun tok livet sitt.

 

Hvis han er immun mot hennes krefter burde han også være immun mot kreftene til Haiiti fyren (eller hva det nå ble kalt).

 

Hva var navnet de ga til Sylar forresten? Var det ikke "Brainman"? :D

Lenke til kommentar

Merkelig, leste om Sylar på wikipedia i god tro men der står det følgende;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Etter at hun skyter seg selv, stormer "brillemannen" og Haiitifyren inn og bedøver han.

 

Ikke noe som jeg så i hvert fall, må enten være klippet bort og kommer i neste episode, eller så er det kun den typpiske Wikifeilen som er ute og går.

 

At Hiro ender opp i Dinosaurtiden er egentlig ikke utenkelig, han har jo ikke full kontroll.

 

Ser fortsatt frem til at Hiro og Peter møter hverandre. Er de to som er mest motivert til å være helter. Så får håpe det skjer snart og ikke kun i en fremtidsHiro som kommer til Peter. Lurer også på hvordan Peter får arret som Hiro snakket om.

 

Kring (serieskaper) har allerede sett for seg konturene av fem sesonger. Dette er faktisk en serie jeg ikke har noe imot lever lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...