Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje noen av heroene blir maktsyke og slår seg sammen, så blir det klassisk de gode mot de onde.

 

Hvis det blir flere sesonger av Heroes ( som jeg trur det blir) kommer sikkert det å ende sånn... Sayler, hun som overtale, Nikki, som kan slette minnene... blir de onde

 

Men trur faren til Claire er god tvers gjennom og vil bare at Claire skal ha det godt

Lenke til kommentar
Primatech Paper since 1962 står det,vist dere sjekker rett før han går inn i bygget, så ser dere samme logoen på veggen der. Er nok bare coverup å ha kontor nede i kjellern.

Så med andre ord det har ingen betydning

7401573[/snapback]

 

Han sjekka det, så da gidder ikke jeg :whistle: Men er nok rett at det er har lite betydning.

Lenke til kommentar

Bra episode ja. Ble litt forvirret ang. Peter på slutten. Hvordan får han disse synene? Overraskende at det er han som kommer til å sprenge New York i lufta (ser iallfall ut som det er han), trodde som de fleste det var han radioaktive fyren som kom til å gjøre det. Kanskje Peter kommer i kontakt med ham og blir radioaktiv selv?

 

Og Sylar er ute igjen, slik som jeg trodde. Forstod ikke dama at han kunne bruke kreftene sine når negeren ikke var til stede, eller var hun bare dumdristig?

Lenke til kommentar
Bra episode ja. Ble litt forvirret ang. Peter på slutten. Hvordan får han disse synene? Overraskende at det er han som kommer til å sprenge New York i lufta (ser iallfall ut som det er han), trodde som de fleste det var han radioaktive fyren som kom til å gjøre det. Kanskje Peter kommer i kontakt med ham og blir radioaktiv selv?

 

Og Sylar er ute igjen, slik som jeg trodde. Forstod ikke dama at han kunne bruke kreftene sine når negeren ikke var til stede, eller var hun bare dumdristig?

7429375[/snapback]

 

Ca. 1. Kvarter ut i denne episoden så ser man et maleri som han malern lagde. Tror ikke Peter er han som sprenger. Men jeg tror Peter kan bli en for av flamme man. Akkurat som han ene fyren i Fantastic 4.

Lenke til kommentar

Herregud, så sinnsykt bra episode idag!!

Herlige twister som sagt, endel oppklaringer og fin cliffhanger :D

 

Syns dette med Nikki er litt rart. Virker som det eneste Jessica tenker på er Micah, og alt alt annet er nedprioritert. Pengene hun skaffet, bli kvitt typen osv. Men nå hun ser at DL ikke er slem så bør vel Jessica også forstå det. Hun ga seg jo over til politiet liksom, men jeg tviler på at det er lenge før Jessica gjør noe hvis hun er i fangenskap. Håper hele familien finner ut av det og kan samarbeide :D Micah har jo også skills.

 

Ser ut som noen av de "organiserte" prøver å lage en utbrytergruppe, men det gikk jo rimelig dårlig når hu-som-leser-tanker dør. Virker som Claire faktisk har funnet ut av evene sine tidligere, men at de har blitt slettet. Spennende. Han negerne sa vel ihvertfall noe slikt? - At han hadde måtte slette hukommelsen til hele familien flere ganger. Men mulig at han er en del av denne utbrytergruppen iom. at han går imot Clair's far.

 

Overraskende av Peter skulle sprenge også, var jo "lagt opp" til at en skulle tro det var han radioaktive karen. Har forresten ikke sett han på maaange episoder.

 

Alt i alt beste episoden so far imo.

 

Hiro: How do you stop an exploding man? :!: :!:

 

Etter hvilken episode er det pause og hvor lenge vil den vare?

Endret av jorgenhm
Lenke til kommentar

Vel døra inn til det rommet med ruta var jo stengt før, den vart vel opna når ho dama kom inn. Han klarte ikkje å bruke kreftene medan faren til Claire er der, han må vel ha eit eller anna forsvar på seg.

 

Utrulig episode ja. Faren til Claire får nok problem med å halde overtaket, sidan han mister fleire og fleire av medspelarane sine. Og no som Sylar er ute vil: "Save the cheerleader, save the world" enda vere noko. Sidan han fortsatt planlegg å ta ho.

Trur at Sylar vil bli heller "ustabil" jo fleire personer han dreper og evner han tar.

Men han klarte iallefall ikkje å ta evna til ho dama som overtaler folk, og det var ein bra ting. Men den evna kunne han vel blitt ganske vanskelig å stoppe.

Lurer svært på kva selskap som bestemmer over faren til Claire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...