Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal jeg følge med på nå?  Trenger Heroes, Prison Break og Lost!

7388528[/snapback]

Dette bør være det siste OT-innlegget i denne tråden: Sjekk ut Jericho, The O.C og Masters of Horror (evt de avsluttede seriene: Twin Peaks, Nowhere Man og Carnivàle).

 

Som sagt (nå har alle noe nytt å se på), nok OT. Tilbake til Heroes.

 

Jeg er utrolig spendt på hva som kommer til å skje videre med Sylar. Kanskje de "omprogramerer" hjernen hans og får han til å bli [sett inn tre store bokstaver her] sitt nye våpen.

Lenke til kommentar

Ja, kanskje dei prøver på det. Men spørst jo om dei klarer det. Vi veit ikkje kor mange personer han har drept og kva evner han har. Houvdmålet til faren til Claire er å forsvare ho, so trur nok ikkje at han vil sjå so "snilt" på Sylar.

 

Litt info om neste episode frå tv.com

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The recent tragedy weighs down on the heroes while they continue to learn more about the upcoming disaster in Issac's painting. A new lead is pursued in the hunt for Sylar and Niki must make a difficult decision to keep her family safe.
Lenke til kommentar
Noen som skjønner seg på faren til Claire!? :ermm:

 

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere ham.. Vil han bare hjelpe "dattera", eller ligger noe mer bak.. noe mye mer!? :dontgetit:

7388980[/snapback]

 

Ja..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For 6 måneder siden, hadde han jo allerede kontakt med han (la oss bare kalle han , den store negeren, DSN forkortet) Så fikk han og DSN has på hun damen som kan overtale folk.

 

Og Sylar.. Han absorberer evnene til folk på en måte, han spiser hjernen eller noe.

Egentlig en veldig bra karakter spør du meg!

Lenke til kommentar
Noen som skjønner seg på faren til Claire!? :ermm:

 

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere ham.. Vil han bare hjelpe "dattera", eller ligger noe mer bak.. noe mye mer!? :dontgetit:

7388980[/snapback]

Han har jo selv ytret at han tilhører en enhet som ikke har initialer, ergo en agent for en hemmelig amerikansk(?) spesialenhet.

 

Eller noe i den duren... :)

Lenke til kommentar
Noen som skjønner seg på faren til Claire!? :ermm:

 

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere ham.. Vil han bare hjelpe "dattera", eller ligger noe mer bak.. noe mye mer!? :dontgetit:

7388980[/snapback]

Han har jo selv ytret at han tilhører en enhet som ikke har initialer, ergo en agent for en hemmelig amerikansk(?) spesialenhet.

 

Eller noe i den duren... :)

7389915[/snapback]

 

Noe så klisjè.. Alltid skal "Hemmlig agenter" være overalt. Haha..

Lenke til kommentar
Jeg håper at den store bomben som liger litt frem i tid er at de skyter han radioaktive typen.

 

Og hva var de greiene med Hero og sverd for en del episoder tilbake siden?

Blir litt oppgitt hvis de skal begynne å gå rundt med våpen. Men vi får se.

7396021[/snapback]

 

Hva mener du at du blir oppgitt hvis de skal gå rundt med våpen? Hiro er mental slayer da.. han kan stoppe tiden og slakte alle... Bedre med sverd da!

Lenke til kommentar
Jeg håper at den store bomben som liger litt frem i tid er at de skyter han radioaktive typen.

 

Og hva var de greiene med Hero og sverd for en del episoder tilbake siden?

Blir litt oppgitt hvis de skal begynne å gå rundt med våpen. Men vi får se.

7396021[/snapback]

dude .. Hiro kom da fra fremtiden... hvem vet .. den tiden han kom fra da kan være midt oppi en krig ..

desuten er han japansk .. så han kan være en nextgen samurai :p

Samurai sverd er veldig høyt verdsatt i japan.. det er en del av den japanske folkesjela...

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Jeg håper at den store bomben som liger litt frem i tid er at de skyter han radioaktive typen.

 

Og hva var de greiene med Hero og sverd for en del episoder tilbake siden?

Blir litt oppgitt hvis de skal begynne å gå rundt med våpen. Men vi får se.

7396021[/snapback]

 

Hva mener du at du blir oppgitt hvis de skal gå rundt med våpen? Hiro er mental slayer da.. han kan stoppe tiden og slakte alle... Bedre med sverd da!

7396228[/snapback]

 

Tror nok det vil ta sin tid før Hiro kan gjøre no sånt. Det kommer jo veldig godt fram i serien at Hiro er et snilt menneske.

 

Men det som får meg til å lure på litt er, hvem/hva er den store fienden til Heroes'a? De sier jo at de skal redde hele verden. Å stoppe en atombombe i NY er jo ikke å redde hele verden. Mener de at Heroes'a skal redde menneskeheten fra seg selv, eller kommer det inn en bad guy ettervært?

Lenke til kommentar

Sylar er tatt til fange ja.

Blir spennande å sjå kva dei skal gjer med han.

Men igjen faren til Claire driver jo med noke veldig rart so vi ikkje veit enda. Men det virker som at han er veldig opptatt av å holde Claire trygg. So trur ikkje han vil gjer noke med Sylar som risikerer å satte ho i fare på nytt. Med tanke på å rekrutere han. Sidan dei ikkje veit kor sterk han er.

Han politimannen som høyrer kva folk seier og han radioaktive fyren, dei hadde begge eit tegn i nakken. Er det fleire som har det? Har vi fått vete korleis dei fekk det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...