Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men alt kan ikkje vere over med Sylar enda, då blir serien veldig kort. Siden: "Save the cheerleader, save the world" egentlig har skjedd no. Enten må han klare å rømme, eller so dukker det opp noko nytt.

7371755[/snapback]

Jeg tipper du har rett på begge punkter. ;)

 

Hayden Panettiere er forresten verdens deiligste dame. Makan til kvinnfolk (og ja, hun er 89-modell !!)!

 

premiere4.jpg

Lenke til kommentar

Utrolig pen jente , det må jeg si meg enig i. Vet ikke om dere har lagt merke til det jeg , men Heroes er overbefolket av ukjente skuespillere. Selvfølgelig har vi et par småkjente her å der men overall så er det flest ukjente, noe jeg synes løfter serien med et par hakk. Gleder meg til episode 10 , men har ikke sett snurten av den enda

Lenke til kommentar

Kan jo vere greit å få litt forklaring på noken deler. Er spent på Sylar, og lurer meir på rollen som faren til Claire speler i alt. Skal heim å sjå episoden no.

 

Jepp, mange ukjente spelare, men eg er einig med deg i at det ikkje trekker serien ned noke i heile tatt. Dei speler svært bra.

Claire er jo eit eige + for serien :)

Lenke til kommentar
Men alt kan ikkje vere over med Sylar enda, då blir serien veldig kort. Siden: "Save the cheerleader, save the world" egentlig har skjedd no. Enten må han klare å rømme, eller so dukker det opp noko nytt.

7371755[/snapback]

Jeg tipper du har rett på begge punkter. ;)

 

Hayden Panettiere er forresten verdens deiligste dame. Makan til kvinnfolk (og ja, hun er 89-modell !!)!

 

http://www.frankie-muniz.info/racingstripes/premiere4.jpg

7373876[/snapback]

 

 

enig, føles nesten litt feil å sikle så mye på hu mtp at jeg er 85 modell :p

Lenke til kommentar

Bra episode, viste seg at faren til Claire viste at ho er spesiell lenge før vi fekk vete det. Lurer på korleis han planlegger å reagere dersom Claire forteller det, noko som det ser ut som om ho snart gjer. Målet til Sylar er vel ikkje eigentleg å hjelpe, men å finne flest mulig slik at han kan få fleire evner trur eg då.

Synd med Hiro og ho jenta. Men du kan vel ikkje akkurat endre fortida nei. Trur nok at Hiro snart må innsjå at han kan ikkje redde alle, og at noken ting er ment for å skje, uanestt kor masse han vil endre det.

Men korleis fekk han penger til å kjøpe flybillet for 2 stk til japan?

Lenke til kommentar

Men korleis fekk han penger til å kjøpe flybillet for 2 stk til japan?

7378272[/snapback]

hvem sier at han ikke har noen hundre tusen på bok .. han har jo fast jobb....

og han har jo tydlivis nok penge til å ta seg fri og reise bort i noen måneder...

 

desuten

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Faren hans er stinn av gryn..... neste epsiode! (tror jeg)
Lenke til kommentar
Noen som tror Hiro kan teleportere seg i hytt og pine og stoppe tiden, men at han ikke kan forandre fortiden?

7377028[/snapback]

Fortiden kan ikke endres siden man da også vil endre nåtiden, noe som igjen fører til at man aldri ville endret fortiden til å begynne med. Det samme gjelder tydeligvis ikke for fremtiden siden verden er dynamisk og selv en liten endring kan få katastrofe konsekvenser (Butterfly Effect).

 

Å herregud, Heroes er så utrolig bra. Jeg satt faktisk med gåsehud gjennom så og si hele episoden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...