hinduuu Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) NBC satser nå stort på Heroes, premiere 25sep men allerede nå finnes det en preair av episode 1 ute på nettet. Syntes dere serien ser noe bra ut =)? Første inntrykket mitt etter at jeg så trailern var at det her blir sikkert en jalla serie med alt for mye spesialeffekter. Mulig det blir det også senere men etter og ha sett første episode så må jeg få si at det hitill har vært et veldig bra første inntrykk. Ser fram til resten av serien =) Absolutt verdt og ta en titt! http://heroes.nbc.com/ Påpeking fra moderator: Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering. Endret 9. juli 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Skal sjekkes ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 NBC la ut første episode, i samarbeid med Itunes, 1.september. Mer om det kan leses her; http://www.superherohype.com/news/heroesnews.php?id=4612 Serien virker lovende, piloten var midt på treet. Men den må nok ta seg opp for å bli en slager Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 2 episode sett og jeg må si denne serien virker svært lovende. Blir nok en fast inventar dette her utover høsten. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 må si jeg liker at det ikke er allerede kjente fiugurer.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 haha genial ansluttning på mandagens episode "holy sh" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Dette er noe å begynne å se altså? Skal innrømme at jeg gjerne skulle sett noe i tillegg til Prison Break, og det har jo nå som kjent pause! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Dette er høstens beste nye serie til nå for min del. Veldig bra! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Får sjekke det ut Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal dette begynne på norsk tv? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Serien virker lovende den. Langt fra noen a-ha opplevelse som Lost og Prison Break var, men det kan bli ganske så bra. Er denne og "Kidnapped" av nyere serier som så langt har imponert mest. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Serien virker lovende den. Langt fra noen a-ha opplevelse som Lost og Prison Break var, men det kan bli ganske så bra. Er denne og "Kidnapped" av nyere serier som så langt har imponert mest. 7042705[/snapback] Likte du Kidnapped burde du se Vanished, den er hakket bedre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Enda mere ting man må undersøke :hrmp: Joda, takk for tipset folks Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal dette begynne på norsk tv? 7042586[/snapback] Det skal du ikke se bort ifra . Synes første episoden var bra. Skal se ep. 02 asap. Dette er nok en god nok serie for min smak, men får se om det tar seg opp - som dotten mente. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Den tar seg veldig bra opp! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå har jeg sett alle 3 episodene. Min konklusjon er at dette virker som en kjempeinteressant serie, noe orginalt og ikke minst spennende! Det at mesteparten av handlingen er lagt til New York er også litt tøft, med tanke på at jeg var der i sommer. Kjente meg igjen da han Makamura stod på Times Square Dette vil definitivt lette ukedagene enda mer. Two thumbs up Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Dessuten er hun dama som ikke kan dø jævlig digg. Gleder meg til å se episode tre senere idag Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Dessuten er hun dama som ikke kan dø jævlig digg. Gleder meg til å se episode tre senere idag 7045295[/snapback] Det har du meget rett i Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 likte også kidnapped veldig, er en serie som heter traveler som også er jævla bra. Er en preair ute av den, men trur at serien først kommer ut 1/1 07 ;P Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Men som alle andre har også hun utbedringspotensial. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå