co2 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har nå de par siste årene hatt enorme mengder bananfluer her på sørvestlandet, også kjent som "DIM-fluer."(DIM=de som driver med søppel.) Legger du fra deg en banan er det 23432524332 fluer etter en dag, legg fra deg annen mat og du har mange flere. Hvor mye har dette spredd seg? Er det andre plasser i landet? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har aldri sett en slik, bor i kr.sand\grimstad. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 så en slik en nå for fem min siden, var ute å tok en røyk i røykevogna her (gausdal). Men har heller sjeldent sett det her på østlandet... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Skjelden eg ser slike. Før blei eg glad om eg fann en. Det blei fiskene mine også. N har eg ikkje akvarium lenger. Endret 19. september 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er det de der små fluene som flyr ganske rolig? I så fall, så hater jeg de. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er det de der små fluene som flyr ganske rolig? I så fall, så hater jeg de. 6894566[/snapback] Hvis det er de, så har jeg et tips: Sett ut hvitløk oppskjært i biter. Et fat ved søpla og et ved eventuelle fruktfat. Det holder dem borte. Jeg hater fluer. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg tror de har invadert Stabekk, et par dager nå så har vi hatt balkongdøren oppe til å få inn litt frisk luft. Men neida gjett om det har kommet bananfluer inn her. vanvittig irriterende syntes jeg da. Frankie Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg skulle rydde et kontor som jeg og noen kompiser hadde drekki på. Aldri mer! Da jeg skulle fjerne en skje fra en kjele med masse størknet tomatsuppe fikk jeg en sverm av bananfluer rett i fjeset. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har alltid 2-3 i huset, de er så irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå