Gunfreak Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hvilken serie som ikke er en direkte komiserie syns dere er festligst? Selv mener jeg SG1 er hysterisk morsom, ler mer av den serien enn av mange komiserier.(på en god måte, ler ikke av serien fordi den er teit eller noe, men fordi den er morsom der den prøver å være det. men også seriøs der den prøver å være det.) Jack O'Neill er en av de fesligste karakterne noen gang skapt, jeg ler like mye av han som av Homer. Og Daniel/Jack sammspillet fører til mye morro. og det er egentlig det jeg savnet mest i Sesong 9, Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Desperate Housewives!? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Var en del morsomheter i noen av X-Files episodene, spessilet i sesong 5 og 6. Samt noen veldig hysteriske scener i Battlestar Galactica. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Selv mener jeg SG1 er hysterisk morsom, ler mer av den serien enn av mange komiserier.(på en god måte, ler ikke av serien fordi den er teit eller noe, men fordi den er morsom der den prøver å være det. men også seriøs der den prøver å være det.) Jack O'Neill er en av de fesligste karakterne noen gang skapt, jeg ler like mye av han som av Homer. Og Daniel/Jack sammspillet fører til mye morro. og det er egentlig det jeg savnet mest i Sesong 9, 6893316[/snapback] Jeg vil slenge med Atlantis i tillegg, Rodney er herlig, likeså Ronin, Beckett og Shepperd. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 The Adventures of Brisco County Jr. Hysterisk morsomt selv om det ikke er en "ren" komiserie. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Pacific Blue Med playmaten Shanna Moakler og Paula Trickey i rollene som Santa Monicas sykkelpoliti, kan ikke denne serien slå feil. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ikke noe som slår MacGyver. En episode om dagen er sundt for kroppen Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Pacific BlueMed playmaten Shanna Moakler og Paula Trickey i rollene som Santa Monicas sykkelpoliti, kan ikke denne serien slå feil. 6894512[/snapback] Klassisk sommertv det der! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Vi har vel ikke ledd mer enn av Baywatch. Endret 19. september 2006 av cun Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Six Feet Under, uten tvil. Spesielt Ruth sine elskere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Freaks and Geeks er en dramady (yeah, kult ord), velspilt og annerledes, men uten laughtrack eller vitser på kommando. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Doctor Who er en morsom serie da. Det er så genialt når Dalekene og Cybermenene møtes. Exterminate!, delete!, exterminate!, exterminate!, delete!, delete!. Stargate SG-1 og Atlantis får nøye seg med delt andre plass. Endret 23. september 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Selv mener jeg SG1 er hysterisk morsom, ler mer av den serien enn av mange komiserier.(på en god måte, ler ikke av serien fordi den er teit eller noe, men fordi den er morsom der den prøver å være det. men også seriøs der den prøver å være det.) Jack O'Neill er en av de fesligste karakterne noen gang skapt, jeg ler like mye av han som av Homer. Og Daniel/Jack sammspillet fører til mye morro. og det er egentlig det jeg savnet mest i Sesong 9, 6893316[/snapback] Word. Jack er rå i Stargate. Alle de vittige kommentarene hans lyser opp enhver situasjon. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Greys anatomy er fun noen ganger.. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Entourage, definitivt. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 House hører vel hjemme i denne kategorien tenker jeg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 The O.C.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 The O.C.? 6944684[/snapback] Enig. Entourage er også temmelig morsomt, men det er jo på sett og hvis en komiserie. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 dødelig våpen kansje..mange fler men husker ikke akuratt nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 firefly.... alle der har gullkorn i hver eisode eks Zoe: "Proximity alert. Must be coming up on something." Wash: (alarmed) "Oh my god. What can it be? We're all doomed! Who's flying this thing!?" "Oh right, that would be me. Back to work." Zoe: "Planet's coming up a mite fast." Wash: "That's just cause I'm going down too quick. Likely crash and kill us all." Mal: "Well, that happens, let me know." Zoe: "Battle wounds are nothing new to me, preacher. I've seen men live with a dozen holes in 'em this size." Book: "That right?" Zoe: "Surely is. Knew a man once who had a hole clean through his whole shoulder. Used to keep a spare hankie in there." River: "Also? I can kill you with my brain." <-- må bare ses Zoe: "Preacher, don't the Bible have some pretty specific things to say about killing? Book: "Quite specific. It is, however, somewhat fuzzier on the subject of kneecaps." og mye mye mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå