Gå til innhold

morsomste IKKE komiserie!

Anbefalte innlegg

hvilken serie som ikke er en direkte komiserie syns dere er festligst?

Selv mener jeg SG1 er hysterisk morsom, ler mer av den serien enn av mange komiserier.(på en god måte, ler ikke av serien fordi den er teit eller noe, men fordi den er morsom der den prøver å være det. men også seriøs der den prøver å være det.)

Jack O'Neill er en av de fesligste karakterne noen gang skapt, jeg ler like mye av han som av Homer. Og Daniel/Jack sammspillet fører til mye morro. og det er egentlig det jeg savnet mest i Sesong 9,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv mener jeg SG1 er hysterisk morsom, ler mer av den serien enn av mange komiserier.(på en god måte, ler ikke av serien fordi den er teit eller noe, men fordi den er morsom der den prøver å være det. men også seriøs der den prøver å være det.)

Jack O'Neill er en av de fesligste karakterne noen gang skapt, jeg ler like mye av han som av Homer. Og Daniel/Jack sammspillet fører til mye morro. og det er egentlig det jeg savnet mest i Sesong 9,

6893316[/snapback]

Jeg vil slenge med Atlantis i tillegg, Rodney er herlig, likeså Ronin, Beckett og Shepperd.

Lenke til kommentar

6893316[/snapback]

Word. Jack er rå i Stargate. Alle de vittige kommentarene hans lyser opp enhver situasjon.

Lenke til kommentar

firefly.... alle der har gullkorn i hver eisode

eks

Zoe: "Proximity alert. Must be coming up on something."

Wash: (alarmed) "Oh my god. What can it be? We're all doomed! Who's flying this thing!?"  "Oh right, that would be me. Back to work."

Zoe: "Planet's coming up a mite fast."

Wash:  "That's just cause I'm going down too quick. Likely crash and kill us all."

Mal: "Well, that happens, let me know."

Zoe:  "Battle wounds are nothing new to me, preacher. I've seen men live with a dozen holes in 'em this size."

Book: "That right?"

Zoe: "Surely is. Knew a man once who had a hole clean through his whole shoulder. Used to keep a spare hankie in there."

River: "Also? I can kill you with my brain."  <-- må bare ses

Zoe: "Preacher, don't the Bible have some pretty specific things to say about killing?

Book: "Quite specific. It is, however, somewhat fuzzier on the subject of kneecaps."

og mye mye mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...