Joachim_F Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Microsoft har nå kunngjort at Microsoft Flight Simulator X er ferdigutviklet. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det var på tide at det ble ferdig. Gleder meg tiul jeg kan kjøpe det!! Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Microsoft har lagt ut demoen klar til bruk!Prøv, utrolig fett ,men det ser ut som den må ha litt "ordentlig utstyr" for å spilles på max oppløsning.I skjerm oppløsning skal det være godt for 2066x1660 linjer.Hvor mange har det pr dags dato? Det er heller ikke gærnt med et litt ordentlig grafikk kort heller da. Så vi har no å glede oss til! Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Gleder meg til FS:X Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmm... Flight sims er jo alltid gøy, men min data vil ikke tåle dette... Æsj, jeg har skikkelig lyst på dette. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det krever ikke så mye i utgangspunktet,det er først når man vil ha" film" kvalitet ting begynner å ta av. Ny skjerm,fett grafikkort,flystikke osv osv osv. Så ikke mist motet ,for det er spillbart for de aller fleste ,men da uten bla., full grafikk ytelse ! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det krever ikke så mye i utgangspunktet,det er først når man vil ha" film" kvalitetting begynner å ta av. Ny skjerm,fett grafikkort,flystikke osv osv osv. Så ikke mist motet ,for det er spillbart for de aller fleste ,men da uten bla., full grafikk ytelse ! 6894500[/snapback] Du har ikke sett min PC... Fikk ikke spilt Bad Day: LA, eller hva det nå var på laveste setting... Tragedier på lap-top dette... Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Uff da, dette hørtes veldig tragisk ut ,da må man bare selge alt man eier og har for å få seg noe nytt utstyr da!? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Uff da, dette hørtes veldig tragisk ut ,da må man bare selge alt man eier og har for å få seg noe nytt utstyr da!? 6894580[/snapback] Joda... men spilltitlene som kommer nå til høsten nekter meg i å bruke mer penger... Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Fin-fint, så var det å vurdere om dette skal skaffast... Forresten fint ordspel i tittlen på artikkelen, då artikkelen om at Flight Simulator X skal komme, heiter "Flight Simulator X klart til å ta av" og denne heiter "Flight Simulator X går inn for landing" Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg kjørte demoen på 9800 pro, med en eldgammel Intel p4 og 768 mbram. Det gikk helt OK. Bestilt ny pc nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg