Joachim_F Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det kan se ut som pek-og-klikk-eventyret Sam & Max kommer til Wii. Les mer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hmm.. Sam & Max kan så absolutt komme til Wii for min del, for jeg skal nå ha begge delene, uansett.. Men, jeg feiler i å se nøyaktig hva som skal gjøre Sam & Max så spesielt på denne typen konsollen.. Anybody? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Wiimoten kan jo fungere som en mus, så Sam & Max ville jo fungert utmerket på Wii. Og skulle ikke wii tiltrekke mindre utviklere? It's all good. Selvfølgelig, det blir vel ikke det spillet som nyttiggjør FLEST funksjoner på wiien, men sjekk hvor det bryr meg:P Jeg skal kjøpe det til Wii hvis det kommer seg dit. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Pek og klikk på Wii, gir meg så lyst til å rope ut Wii!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Håper sannelig det kommer. Da kjøper jeg det dagen det kommer ut. Sam & Max er genialt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Joda, ser ikke gæli ut dette. Sam & Max er så morro uansett, så den passer til lattermaskinen Wii. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Serious Sam te Wii?:O kødder dere?:O neida:P just got bored and wanted to play blonde:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg