Gå til innhold

Kingston PC6000 minne, bra? billig!

exin89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan svare på dette, hvorfor er disse brikkene billigre?

Jeg personlig ville tro at disse er et godt kjøp hvis det da er mulig å kjøre dem i den hastigheten prosessoren vil ha, noe som helt sikkert er mulig både ved å klokke dem til å kjøre 6400 hastighet eller 5400/5300 hastighet.

Men er det noen andre som vet/har prøvd disse?

Lenke til kommentar
Er det de her dere tenker på?

6931610[/snapback]

Ja de der jeg tenker på.

Kan jo hende de ikke er kompatible med noen hovedkort som "andrvas" sier, men det bør ikke være noe problem å kjøre dem på PC5400 hastighet eller overklokke dem til PC6400 hastighet ville nå jeg tro, og derme få de kompatible med HK.

Men finnes det noen tester eller noen som har prøvd disse?

Lenke til kommentar
De kingston brikkene skal være meget gode brikker, ikke noe å si på verken kvalitet eler kompitabilitet.

Prisen er latterlig lav fordi de er på tilbud! (hørt ordet salg før?)

Netshop har salg på alle varene de har, og spes. disse.

Ikke noe mystisk her, nei.

6937418[/snapback]

De har ikke lenger salg på alle varene, men disse har vert billige hele tida, så lenge de har vert der, mest sansynlig fordi det er lite etterspørsel etter brikkene ville jeg tro.

Lenke til kommentar
Kingston HyperX KHX6000D2K2/2G

6000

860 Mhz  :thumbup:

4-4-4-12

Det ser jo veldig lovende ut! :w00t:

Faktisk akkurat samme system som jeg har bestilt (bortsett fra at jeg bestilt 1GB ikke 2X1GB)

Tipper de er så billige pga lite etterspørsel fordi folk stort sett kjøper enten PC5300 eller PC6400. Disse var visst noen av de første høyhastighets DDR2-brikkene. Sikkert derfor det er litt "unormal" klassifikasjon på dem.

Lenke til kommentar

En liten oppdatering. Brikkene er ikke på lager noe sted, bortsett fra et par butikker i USA. Ifølge Netshop er det ingen leverandører som har dem på lager. Fikk mail fra Kingston Europe om at de sannsynligvis vil være tilgjengelige igjen om to uker. Får håpe det stemmer. Det tidligeste man kan regne med å få brikkene er dermed i midten av oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...