fjellbar Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har laget en ny side, eller et visittkort som skal ligge på domenet mitt. Har ikke store planer om å lage så mye mer enn dette... http://subnor.com/fjellbar/ Bra/dårlig? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg synes den var utrolig fin. Kunne godt tenkt meg noe sånt selv på min side. Har du laget denne fra bunnen av selv? Interessert i å kanskje lage et forslag for meg? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Litt vansklig å lese teksten når den står skrått, men fin var den jo. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Flott denne, men ser ikke hvor du skal ha menyen osv? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Joda, fin og greier, men jeg får plass til 6 sånne til på skjermen min - du har ikke vurdert å lage den noe større? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg får plass til ni, sånn just for the record. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg får plass til ni, sånn just for the record. 6922134[/snapback] 22 her i gården. Det er ikke akurat plass til noe innhold i den.. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 kjempeflott, utenom folk med dårlig syn knapt klarer å se noe på den, og at den er grusomt liten. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Han skriver jo at det skal brukes som et visitkort, og da trenger den jo ikke være så mye større. Ikke etter min mening i allefall Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Midstill da, i alle fall... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 får ikke lest... Account for domain subnor.com has been suspended Lenke til kommentar
_WaX^_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 får ikke lest... Account for domain subnor.com has been suspended 6937744[/snapback] får heller ikke lest :S eller sett for den del... diskusjon ang css og html.. hmmm... jeg har laget ei side på: www.R-Gatebil.net bare for lage ei side.. men når jeg laget den begynte jeg å tenke på menyer osv... hvordan får man en meny som består av bilder til fks skifte farge når man beveger musa over? noen som vet det? hadde satt stor pris på en tilbakemelding om dette Lenke til kommentar
fjellbar Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hallais! Takk for svar, siden er litt liten ja, men som sagt vet jeg ikke om det skal så mye mer inn der forløpig.. Siden er nede for øyeblikket da domenet holder på å flyttes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå