Gå til innhold

2 nye GoW bilder. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg igjennom ein 17 min lang film fra GOW konferansen fra E3 i år. I den gameplay sekvensen vi fikk se der viste spillet herlige animasjoner og deilig kameraføring.Det såg så sinnsykt erlig altså,til tross for den lave youtube kvaliteten.

17. November kan ikkje komme raskt no for å si det sånn :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Men de er glad i å holde forumet ryddig og ikke minst slippe unødvendige tråder

6893109[/snapback]

Og de fleste er vel glad i å slippe å liksom-moderatorer. Eller?

OT:

Har egentlig ingen forventinger til GeOW. Men det blir vel helt greit. Går heller for Rainbow Six Vegas.

Lenke til kommentar
Tydeleg at bileta er fiksa på. Dei bileta som viser jaggies kan de stole på, men sjølv om det er ein god del aliasing i dette spelet, og mykje blurring osv. ser det jo bra ut uansett :), får håpe dei klarar ein nokonkunde stabil 30fps til launch.

6893754[/snapback]

Ja dette med at de får jevn FPS er viktig. Eg er lei av spill som skal hakke å herje på. Man kan ikkje sitte å klage på dårlig optimalisering for lenge heller, dette spillet ha tross alt fått gjenomgå noen å i produksjon no. Det sleit vel ein del med fps på E3 trur eg.

Dette bør de få fikset til lansering.

Lenke til kommentar
Bør betyr ikke alltid at det er blitt gjort, dessverre. Men jeg lever nå uansett i håpet om en fet spillopplevelse når spillet endelig kommer.

6893877[/snapback]

Nei er at det er mange ting under "bør som har feilet er jaggu greitt. Men eg lever i håper ihvetfall.

Lenke til kommentar

Er jo selveste Epic Games som lager dette spillet. Altså de som lager Unreal motoren som spillet baserer seg på. De vil nok ha en grei flow på fps. Så klart kan den droppe når det skjer mye, men sånn gjennomsnittlig så tror jeg dette spillet vil greie seg fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...