Gå til innhold

Valg av PSU

Intern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har forresten en 1 år gammel NorthQ-4001BX tror dere jeg kan bruke den?

Kan jo også eventuelt bruke den som en reserve løsning og ha den utenfor kabinettet og trekke ledningene gjennom PCI åpningene bak på kabinettet da...!?

6904111[/snapback]

Den psuen blir nok for liten. Skulle du hatt en NorthQ 400 watter, må du nok opp på 4775 serien.

I stedet for å kjøpe ny hovedpsu, ville jeg kjøpt skjermkort PSUen som komplett selger. Den er billig, og drar det meste av skjermkort.

Bruk denne i tillegg til northqen du bruker. Da har du nok i bøtter og spann.

se link:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323815

Lenke til kommentar
Har forresten en 1 år gammel NorthQ-4001BX tror dere jeg kan bruke den?

Kan jo også eventuelt bruke den som en reserve løsning og ha den utenfor kabinettet og trekke ledningene gjennom PCI åpningene bak på kabinettet da...!?

6904111[/snapback]

Den psuen blir nok for liten. Skulle du hatt en NorthQ 400 watter, må du nok opp på 4775 serien.

I stedet for å kjøpe ny hovedpsu, ville jeg kjøpt skjermkort PSUen som komplett selger. Den er billig, og drar det meste av skjermkort.

Bruk denne i tillegg til northqen du bruker. Da har du nok i bøtter og spann.

se link:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323815

6906083[/snapback]

Tror nok jeg går for en ny hovedpsu på ca. mellom 5 - 700w...så har jeg for senere oppgraderinger også!

Har hørt mye forskjellig om MIST, Tagan og Hiper...de som har en av dem er veldig fornøyde så de holder seg til merket og anbefaler dem til andre...

Støynivå er ikke så VELDIG viktig, siden jeg i går kjøpte meg Logitech Z-5500 5.1 THX (fra Netshop siden det er mye billigere!)...men kan jo være greit å holde støyen nede!

Her er de jeg har tenkt på: Hiper 670W, NesteQ ASM 620W, Thermaltake Toughpower 750W og Fortron-Source Epsilon ATX-700W

Lenke til kommentar

Tror ikke det er nødvendig med så kraftige PSUer.

Jeg kjører selv:

xp3200 @2.85ghz, 7900gt (overklokka), 1 hdd, cd rom, 3 vifter, 2 ram brikker på en forton/source 350w og har ingen problemer. Sjønner at du har litt kraftigere system men tror nok den 400watten skal holde. Kan jo prøve og heller kjøpe heftigere PSU senere.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er nødvendig med så kraftige PSUer.

Jeg kjører selv:

xp3200 @2.85ghz, 7900gt (overklokka), 1 hdd, cd rom, 3 vifter, 2 ram brikker på en forton/source 350w og har ingen problemer. Sjønner at du har litt kraftigere system men tror nok den 400watten skal holde. Kan jo prøve og heller kjøpe heftigere PSU senere.

6906954[/snapback]

Gutten skal kjøre Sli + 5x120mm vifter. SLI vil kreve en del så tror det er lurt med en 600/700W

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...