bortevekk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Syntes det er helt okei med folk som har pircinger. Men akkuratt der nede så syntes jeg det burde være unødvendig. Vont, upraktisk og uhygenisk.. 6935990[/snapback] Sikkert vond og ta, men den skal visst gi bedre nytelse og det gjør den jo praktisk. Kan da umulig være noe mye mer uhygenisk enn andre piercinger, viss man ikke sitter med hånda i buksa og fikler på den hele tiden. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Man har vel mindre bakterier i/på underlivet enn man har i munnen? Skal ikke si dette sikkert, men jeg mener å ha lest det i en fagbok. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Syntes det er helt okei med folk som har pircinger. Men akkuratt der nede så syntes jeg det burde være unødvendig. Vont, upraktisk og uhygenisk.. 6935990[/snapback] .. og hvor har du piercingen din? Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kona tok en piercing i hudfolden over clitoris, var seffers vondt samme dagen, men gikk veldig fort over. Samt at den grodde mye fortere en f.eks. hennes navle piercing. Seksuelt så er den bare sukses, hennes orgasmer kommer raskere og kraftigere. Første tiden hu hadde den, så fikk hu nesten orgasmer bare ved å gå, ganske morsom periode.. Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har Piercing i tunga. Dama trives med det faktumet! Alle jentene som er i tvil på at oral sex blir mye bedre med piercing i tunga, still dere opp. Så skal jeg bevise dere feil hver gang. Bortsett fra de som har prøvd å ikke synes mye om det Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tror det hadde vært greit å ha det. Problemet med meg er at bare tanken å å stikke noe igjen tungen skremmer dritten av meg. Ser så utrolig vont ut å ta det. Dessuten syntes jeg ofte jenter med tungepircinger, som snakker er så rart å se på. Eneste jeg klarer å konsentrere meg om er den pircingen som går opp å ned i munnen. Men det er kanskje fordi noen har tatt den litt langt ute.... eller bare det er meg som er sær? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tror det hadde vært greit å ha det. Problemet med meg er at bare tanken å å stikke noe igjen tungen skremmer dritten av meg. Ser så utrolig vont ut å ta det. Dessuten syntes jeg ofte jenter med tungepircinger, som snakker er så rart å se på. Eneste jeg klarer å konsentrere meg om er den pircingen som går opp å ned i munnen. Men det er kanskje fordi noen har tatt den litt langt ute.... eller bare det er meg som er sær? 6964118[/snapback] Jeg begynner ofte å flire når jeg snakker med folk som har piercing i tunga, enten det er gutter eller jenter. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg er en gris. Er det ei fin jente med piercing i tunga lurer jeg på hvordan det hadde vært å bli sugd... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 vedder på at psilocybe har en prins albert Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Frenum er visst roten til alt godt For øvrig har jeg blandt annet i begge brystvortene. Det har partner bare syntes har vært stas. Men som sagt, sånt er jo smak og behag. Endret 1. oktober 2006 av Aidskake Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tulleinnlegg fjernet. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Frenum er visst roten til alt godt For øvrig har jeg blandt annet i begge brystvortene. Det har partner bare syntes har vært stas. Men som sagt, sånt er jo smak og behag. Det er jo dritkult... grrrrr! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Så, Juliess. Nå som denne ble dratt opp to år senere, hva er status i dag? Ble det noe på deg? Og kom det isåfall til nytte eller angrer du? Endret 19. mai 2008 av LOOM Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) For øvrig har jeg blandt annet i begge brystvortene. Men hvordan blir det om man får unge og skal amme? Da må de vel ut? Rart de ikke ødelegger noe av brystet. (Lurer også på sånn øresylinder, vil øreflippen gro sammen når man tar den ut, eller vil man ha et stort hull der resten av livet?) Endret 19. mai 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Så, Juliess. Nå som denne ble dratt opp to år senere, hva er status i dag? Ble det noe på deg? Og kom det isåfall til nytte eller angrer du? Jeg har ikke tatt noe Angrer ikke på det, hehe. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kanskje like greit for din skyld med tanke på at alle her inne vil ha bildebevis hele tiden... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vi trenger da bildebevis på at hun ikke har tatt også? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vi trenger da bildebevis på at hun ikke har tatt også? joda, selvfølgelig trenger vi det! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Akkurat ja... Du skjønner tegninga, Juliess? Endret 19. mai 2008 av LOOM Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men hvordan blir det om man får unge og skal amme? Da må de vel ut? Rart de ikke ødelegger noe av brystet. (Lurer også på sånn øresylinder, vil øreflippen gro sammen når man tar den ut, eller vil man ha et stort hull der resten av livet?) De i puppa må ut når jeg skal ha barn, og ørene kan syes. Gammel tråd ser jeg. Nå har jeg faktisk fått meg piercing i klitoris forhud, og den er kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg