bortevekk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tog du "'AN", Hanne:), " 'AN"!! Bah! Amatører fra nord haha, den er motatt:-P Skal skjerpe meg! Lenke til kommentar
Guff Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det er iaffal max ekkelt med piercede brystvorter! +o( Blir kvalm bare av å tenke på det, turn off deluxe. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det er iaffal max ekkelt med piercede brystvorter! +o( Blir kvalm bare av å tenke på det, turn off deluxe. 6901187[/snapback] Meh, nei, ikke her. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) ejn slik en er alltid tøft #EDIT av moderator - fjernet bilde som var noe over streken, og som noen rapporterte som støtende. Husk at også barn har adgang til forumet# Endret 20. september 2006 av Afseth Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Haha, den var stilig! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde vært alt for frista til å ha igjen glidelåsen:-( Men det var faktisk ganske stilig, ja^^ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Den var tøff.. Men ikke sexy.. Er for redd for utstyret mitt til å ta prøve noe slikt. Men så er jo jeg gutt så det har kanskje ikke så mye å si? Kanskje man må omskjære seg da? Tror nok ikke det er noe for meg. Hvis noen vil ha gratis omskjæring eller "piecering" inni kuken så kjenner jeg noen som utfører det. Det kalles bolitas og betyr at man har små klinkekuler operert inn i penis for å gjøre øke omkretsen. Har hørt at man ikke burde ta noen av metall siden det fort kan pipe på metalldetektorer på flyplasser :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Den var jo stilig. Men den så ikke noe digg ut å ta Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har sånn glidelås. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 gikk i klassen med en som piercet penis. ring inn urinrøret og ut under forhuden eller noe slikt. kan ikke si jeg studerte noe spesielt Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tog du "'AN", Hanne:), " 'AN"!! Bah! Amatører fra nord Kjenner flere som har intimpiercinger (alle kvinnelige) og de sier alle at det er godt. 6901048[/snapback] Moren din teller ikke oysfaerg.... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tog du "'AN", Hanne:), " 'AN"!! Bah! Amatører fra nord Kjenner flere som har intimpiercinger (alle kvinnelige) og de sier alle at det er godt. 6901048[/snapback] Moren din teller ikke oysfaerg.... 6903160[/snapback] BAAAH! Lenke til kommentar
chris Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg fatter bare ikke hva som er vitsen med, eller hva som er så fint med å ha intimpiecing. Jeg synes det ser litt drygent ut jeg da. Men det er bare min mening. 6894536[/snapback] Kan jo gjøre bra ting med sexlivet:-) Det å ha i brystvorta f.eks gjør at det kan være slitsomt å dusje til tider :-p TOG DU HAN? 6901016[/snapback] Nei? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ejn slik en er alltid tøft #EDIT av moderator - fjernet bilde som var noe over streken, og som noen rapporterte som støtende. Husk at også barn har adgang til forumet# 6901679[/snapback] Lyst til å gi meg en lenke på PM? Jeg ble skikkelig lei meg nå som jeg var for sent ute til å se Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som det her kanskje? Men hadde vært greit om noen kunne forklart, eller sendt meg bildet ja :] Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 =Øyvind=: Det er den det var bilde av. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Teit at de fjernet bilde, det var jo ikke så drøyt da...Mens i piercingtråden er det et bilde av hengende baller, og de får være? :-P Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er enig med at det er sexy både med intim piercing og i brystvorta. Har selv i nippelen og skal snart ta i tunga. Men er det noen som vet om det blir bedre for jentene å få oralsex med piercing enn uten? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er enig med at det er sexy både med intim piercing og i brystvorta. Har selv i nippelen og skal snart ta i tunga. Men er det noen som vet om det blir bedre for jentene å få oralsex med piercing enn uten? 6934459[/snapback] Det er vel opp til den individuelle person? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Syntes det er helt okei med folk som har pircinger. Men akkuratt der nede så syntes jeg det burde være unødvendig. Vont, upraktisk og uhygenisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg