Notatblokk Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er det noen her som har erfaringer med intimpiercinger? Kommet til nytte, eller kunne like gjerne vært unngått? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Du er ei skitten lita pike. Kjenner ei som har piercing i musa, hu sier det noen ganger er godt å gå. Men det ser jævlig ut spørr du meg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Hva? Jeg har jo ikke sagt at jeg har noen planer om å ta det? Tror det holder med de jeg har. Å pierce seg nedentil tror jeg er meget smertefullt. Derfor jeg lurte, tror jeg. Om noen vet om det er verdt det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg synes iallefall ikke at det er fint. Så nå veit du det Hvor har du da ? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har bare erfaring med damer med piercing i tunga. Poisitv erfaring sådan Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har bare erfaring med damer med piercing i tunga. Poisitv erfaring sådan 6893093[/snapback] hvordan føles det å bli blowet av ei dame med piercing i tunga? noen som har erfaring? hvorfor er det bedre/verre? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Jeg synes iallefall ikke at det er fint. Så nå veit du det Hvor har du da ? 6893012[/snapback] Litt OT, men jeg har i tunga og navelen (og 3 i venstre øre, 1 i høyre). Hadde i øyenbrynet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg synes iallefall ikke at det er fint. Så nå veit du det Hvor har du da ? 6893012[/snapback] Litt OT, men jeg har i tunga og navelen (og 3 i venstre øre, 1 i høyre). Hadde i øyenbrynet. 6893331[/snapback] Får jeg kline med deg bare for å se hvordan det er ? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har bare erfaring med damer med piercing i tunga. Poisitv erfaring sådan 6893093[/snapback] hvordan føles det å bli blowet av ei dame med piercing i tunga? noen som har erfaring? hvorfor er det bedre/verre? 6893121[/snapback] Jeg syns det var bedre iallefall, men klarer ikke helt å sette fingeren på hva som gjør det bedre. Er jo en annen følelse av at det er en-eller-annen klump på tungen. Lenke til kommentar
cloud85 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 litt OT dette... men juliess, tok du de piercingene pga at du ville se bedre ut? eller pga kjæresten din? (tenker da spesielt på den i tunga) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Øyenbrynet tok jeg fordi jeg syntes det så stilig ut (tok den ut fordi jeg etter hvert syns den tok for mye oppmerksomhet i ansiktet mitt). Navelen tok jeg også fordi jeg syns det er stilig, og jeg mener også at magen min tar seg bedre ut med den. Tungepiercingen er jo en annen sak. Jeg syns den er stilig, men det er jo ikke akkurat der for at folk skal se den Har ikke kjæreste nå, men. Hadde nok tatt den uansett! Lenke til kommentar
cloud85 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hmm, ok ) altså, jeg liker godt piercinger som ikke vises jeg, men som du sier, i øyenbryn eller liknende vises det bare litt for godt Selv jobber jeg som kjøkkensjef, å har ofte måttet be nye servitører og kokker fjerne ansiktspiercingene sine, ( ører er helt greit) ble igjen ot dette, beklager juliess Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hvordan føles det å bli blowet av ei dame med piercing i tunga? noen som har erfaring? hvorfor er det bedre/verre? 6893121[/snapback] Det er digg. Vet ikke om det er så enormt mye bedre, men det er jo annerledes - på en bra måte Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Julie skal du begynne å med intimpiercing også nå! tror jammen ikke jeg tørr komme til deg i oktober jeg! Så til saken; Jeg har ei venninde som har 3 intim piercinger. en av dem er i den hudfolden over klitoris. Denne piercingen sier hun stimulerer henne, og at hun faktisk noen ganger får spontan orgasme ved bare å gå! (hadde det ikke vært og sett så satans vondt ut hadde bare det der vært grunn nok til å ta for meg ) Endret 19. september 2006 av -Silje- Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg fatter bare ikke hva som er vitsen med, eller hva som er så fint med å ha intimpiecing. Jeg synes det ser litt drygent ut jeg da. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar
cloud85 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hmm, hørtes kjekt ut hehe Men altså, vist det gjør veldig vondt, så gjør det det i sikkert maks 2 dager, å i forhold til hvor lenge vedkommende skal bruke den (bruke den?!), ok ha den. Er det ikke så ille da... Er relativt lite smerte ettersom den skal være der i flere år er vell det jeg prøver å si Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg tror du kan komme unna med "overkommelige" smerter. Litt blod kan man vel også tåle. Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Min mening er at jeg får en slags grøssende effekt om jeg ser intim piercinger. Jeg syns det er greit nok med i navlen og ET i øret. Men å begynne på slike intim plasser som bryst og "der nede". Så er det nesten som at jeg blir redd altså :S.. Men men, vi er alle forskjellige Kan ikke no for det ;P Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg fatter bare ikke hva som er vitsen med, eller hva som er så fint med å ha intimpiecing. Jeg synes det ser litt drygent ut jeg da. Men det er bare min mening. 6894536[/snapback] Kan jo gjøre bra ting med sexlivet:-) Det å ha i brystvorta f.eks gjør at det kan være slitsomt å dusje til tider :-p TOG DU HAN? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tog du "'AN", Hanne:), " 'AN"!! Bah! Amatører fra nord Kjenner flere som har intimpiercinger (alle kvinnelige) og de sier alle at det er godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg