dan1el Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hei. Som dere observante forumlokere sikkert vet, tok pcen min kvelden for en stund siden. Jeg mistenkte at hovedkortet hadde tatt kvelden (uten å vide noe for sikkert) og bestilte like godt nye deler... pcen var moden for en oppgradering. Nå sitter jeg altså med ny cpu, skjermkort og nytt minne og hovedkort. Jeg har aldri bygd pc før, men leste manualene nøye og plugga inn der alt skulle være. Når jeg starter pcen nå, er bildet helt svart, slik som forrige gang. CPU-vifte, harddisker og DVD-brennern starter IKKE. Kan det være strømforsyninga? Endret 19. september 2006 av dan1el Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Hola. Satt i en ekstra kabel, og nå vil den starte. Jeg kommer til Windows-boot-skjermen, men så sier maskinen PIP og restarter seg. Må windows re-installeres? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 finn ut hvordan hovedkort du har, så finner du ut hva de forskjelige pipene betyr Litt OT: noen som vet om Abit kort skal lage lyd om det er noe feil ? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Fikk ordna maskinen nå Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hey Daniel! åssen ekstra kabel satt du i? Jeg sliter med det samme nå JAnse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå