Camron Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg skal trekke en strømledning bra bagasjerommet og frem til batteriet, men skjønner ikke hvordan jeg skal komme forbi "dashbordet". Gjelder en Vectra 95'. Noen som har peiling på hvordan jeg kan gjøre dette? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hull i torpedoveggen har du garantert et sted. Finn fram lommelykta og let i motorrommet. Det er lettere å dra fra motorrommet og bakover enn andre veien. Skru om nødvendig ut evt. hanskerom eller midtkonsollen for bedre oversikt. Finner du et hull så sett lommelykta di til å lyse gjennom hullet så krabber du ned på gulvet i bilen og kikker oppunder dashen. Kanskje du ser lyset. Halleluja. :!: Hvilken side du tar den igjennom på betyr ikke så mye, men ikke dra den videre bakover på samme side som signalkabelen. Bruk en kabelgjennomføringshylse i torpedoveggen, og husk for all del sikring i motorrommet. 50-100A er bra. Endret 19. september 2006 av Trainman Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Skru og trikse skal jeg absolutt holde meg unna, jeg har en tendens til å prøve å trikse slik at jeg ikke klarer å fikse det igjen Problemet er at det er så sinnsykt dårlig plass til å stikke inn hånda og føre ledningen inn i eventuelle hull, prøve litt før idag, ente opp med at jeg skrapte opp hånda så mye at den var mer eller mindre tildekket med blod da jeg tok den ut Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Skru og trikse skal jeg absolutt holde meg unna, jeg har en tendens til å prøve å trikse slik at jeg ikke klarer å fikse det igjen Problemet er at det er så sinnsykt dårlig plass til å stikke inn hånda og føre ledningen inn i eventuelle hull, prøve litt før idag, ente opp med at jeg skrapte opp hånda så mye at den var mer eller mindre tildekket med blod da jeg tok den ut 6893228[/snapback] Da skaffer du deg hjelp av en som har drevet med dette før. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Å skru ned dekslene under rattet er ikke noen heksekunst om du bare ikke pælmer skruene veggimellom, vil tro at du finner et hull dekt av en gummiplugg der ett sted Deretter finner du deg noe du kan bruke som trekkesnor og stapper inn, fisker tak i denne, taper fast kabelen med ducttape og lirker gjennom. Syns du dette hørtes vidløftig ut; kontakt nærmeste kompis som er "handyman" eller en bilstereosjappe/verksted som har peiling Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg får sjekke litt da, takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå