trebbe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har nettop flyttet på hybel, og vil kjøpe ekstern hdd til dell-laptopen jeg har kjøpt gjennom skolem. Problemet er at jeg ikke vet om jeg skal kjøpe hdd med firewire-port, eller om seg skal si meg fornøyd med USB2.0. Det er ikke firewire-port på pc'en, så d må nok kjøpes til et kort. Lønner det seg? Og må jeg i tilfellet kjøpe et dell-kort siden det er en dell-pc? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kjøp USB 2 du.. Det er bra nok for de fleste. Unødvendig å kjøpe Firewire-disk vist du ikke har firewire på maskina engang.. Det er ingen stor forskjell ytelsesmessig på USB2 og FireWire Lenke til kommentar
trebbe Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Ok. Blir jo kostende litt mer, når jeg må kjøpe firewire i tilleg. Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det er ikke verdt det.. Jeg har usb 2 og det er konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå