NothgaliC Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Sliter med det problemet at skolen jeg går på har blokkert porten til wow og andre online spill. Så jeg lurer på hvordan jeg skal bypasse portene. Jeg vet at det skal gå, men jeg er ikke sikker på hvordan. Og før dere spør. Jeg spiller bare i friminuttet. Endret 19. september 2006 av NothgaliC Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Når porten er blokkert på skolen så er det som regel en grunn til at det er så, spilling gjør man vel utenom skoletiden. Ellers tviler jeg på at du får logget inn i wow hvis portene er sperret i skolens brannmur. Anytime your computer receives incoming data, it is sent to a "port". Your computer has many ports that can receive data, and different activities will utilize different ports. World of Warcraft uses the TCP protocol on port 3724. The Blizzard Downloader, which downloads patches, also uses TCP ports 6112 and the range 6881-6999. For walkthroughs on router and firewall configuration you can use the Networking Help for the Blizzard Downloader page. Du må nok kontakte administratoren av skolens brannmur for å få tilgang til noe slikt, noe jeg tviler på at du vil få Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Eller jeg kan bare bruke en annen port? Jeg vet det går. På et vis, husker bare ikke hvordan. Og grunnen til at de portene er blokkert er fordi ikke alle skal sitte og spille. Men jeg tviler sterkt at det vil ha noe å si om at en person sitter å spiller wow. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Stenges, det er en grunn til at disse portene er stengt og vi ønsker ikke og bidra til at man bryter de reglene som netteier har satt for bruk av nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg