Gå til innhold

skal ha ny mobb, vurderer lg kg800,åsssen er den?

D.J

Anbefalte innlegg

hei..

skal kjøpe meg ny mobil,og falt litt for lg kg800.. Noen som har noe erfaring med denna tlf,ikke link til tester takk.

og tar gjerne imot forslag til annen mobil.. rundt det lg gk800 koster med abb.. den lg telefonen koster jo ikke stort.. så prisen på en annen mob børr ikke avvike Så mye den listen der... har dj nonstop nå,men blir vel fritid eller fri120 når jeg kjøper den nye mobilen

Prøvde og linke til prisen på lg kg800 fra lefdal.com,men det gikk ikke,men der ligger tlf med en ca. pris på hva tlf burde koste..

det som er greit og ha er: en ok mp3 spiller,Bluetooth, tar ok biler,lett og rask og skrive meld med, ok skjerm, 3g er ikke noe must men ok om den har det, og må ikke få så veldig lett riper i skjermen.. har n70 nå,så veit ikke helt åssen overgangen blir..

Endret av D.J
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har dj nonstop nå,men blir vel fritid eller fri120 når jeg kjøper den nye mobilen

6892550[/snapback]

Uansett hvilken mobil du skulle ende på, ikke kjøp den med FriTid. Fri120 er et mye bedre alternativ og disse har lik provisjon så telefonen bør koste like mye.

Har KG800 i butikken så kan vel si noen ting. For det første er det greit å prøve den påslått. Noen ting er litt merkelig, som feks tastelåsen. Det er også greit å ha sett på Samsung E900 som kan være et godt alternativ og koster litt over en tusenlapp med Fri120 på nettet.

Om du lurer på forskjeller, gå på NewMobile.nl og velg 'compare'. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
hei..

skal kjøpe meg ny mobil,og falt litt for lg kg800.. Noen som har noe erfaring med denna tlf,ikke link til tester takk.

og tar gjerne imot forslag til annen mobil.. rundt det lg gk800 koster med abb.. den lg telefonen koster jo ikke stort.. så prisen på en annen mob børr ikke avvike Så mye den listen der... har dj nonstop nå,men blir vel fritid eller fri120 når jeg kjøper den nye mobilen

Prøvde og linke til prisen på lg kg800 fra lefdal.com,men det gikk ikke,men der ligger tlf med en ca. pris på hva tlf burde koste..

det som er greit og ha er: en ok mp3 spiller,Bluetooth, tar ok biler,lett og rask og skrive meld med, ok skjerm, 3g er ikke noe must men ok om den har det, og må ikke få så veldig lett riper i skjermen.. har n70 nå,så veit ikke helt åssen overgangen blir..

6892550[/snapback]

Jeg ville ikke kjøpt den, den er alt for dyr ift hva du får igjen. Ei jeg kjenner kjøpte en slik og solgte den temmelig fort til fordel for K800i. Det finnes bl.a ikke gprs oppsett til den så du kan ikke bruke f.eks opera mini, vyke eller mobile weather på den. Den er ganske treg og kameraet er ikke akkurat noe å hoppe i taket for, den har ikke mulighet for minnekort heller. Mangler EDGE og 3G. Eneste pluss med den vil jeg si er at den ser bra ut. Se under tester på amobil så ligger det en test av den der.

Lenke til kommentar

må man ha ett lite opperom selv om man bruker ordliste? :cry:

Edit: Noen norske nett sider som selger E900? eller har den ikke kommet til norge enda? event. når kommer den? Har ikke sett e900 i butikken,bare jeg som har oversett eller vært i feil butikk?

Endret av D.J
Lenke til kommentar

og til du som anf fri120 framfor fritid.. hvorfor det? med fritid ringer man gratis til telenor og fasttelefon fra 17.00 til 05.00? litt usikker på det siste tallet der.. mens det koster 50øre og ringe til netcom og andre operatører i den perioden, med fri120 har man 2timer gratis ringetid til hvem man vil,netcom,chess osv.. høres bedere ut med fritid,men er kanskje noe jeg ikke veit?

Lenke til kommentar

D.J: Du ringer gratis til Telenor Mobil og alle fasttelefoner i Norge 18:00 - 07:00 på hverdager og hele helgen. 07:00 - 18:00 på hverdag koster det 0,49. Til andre mobilnett betaler du 0,99 uansett. I tillegg kommer startpris på 0,59 på alle samtaler (uansett om samtalen er gratis eller ikke) og sms 0,69.

Etter at man ser alle tall kommer spørsmålet hvor mange av de kanskje tjue nummerene du ringer i løpet av en uke er Telenor Mobil eller fasttelefon? Og hvor mobil er familien din (er det primært mobil til mobil eller ringes det mye til fasttelefon). Man kan også ha FriFamilie med familien, en kjæreste eller samboer.

Fri120 inkluderer 2 timer gratis til Telenor Mobil, andre mobilnett og fasttelefon. Du er altså ikke avhengig av at de du ringer har fasttelefon eller Telenor Mobil.

Jeg vet selvfølgelig ikke hvor mange du kjenner med Telenor Mobil eller fasttelefon, eller hvor mye du ringer de og andre. Derimot selger jeg mobiltelefoner med abonnement fra både Telenor Mobil og NetCom, og jeg vet av erfaring at FriTid vanskelig kan lønne seg. Men så klart, det kan for all del lønn seg med FriTid for deg. Alt jeg sier er se på tallene og gjerne sammenlign ved hjelp av en gammel faktura (finner disse ved å logge inn på Telenors hjemmeside) før du velger. :)

(For å gjøre regningen litt enklere kan du skrive inn tallene i kalkulatoren på telepriser.no.)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

du sier noe der ja,flertallet har vel netcom.. så tenkte jeg jo at jeg skulle prøve og få ringt til fastelefon hvis det er mulig.. men veit ikke hva som lønner seg forde..

Får vel tenke over det litt grunndig...

så ett annet spm.. har ikke lefdal,eller elkjop e900? så at elprice hadde den..

Lenke til kommentar
Er lg kg800 treg til å skrive sms selv om man bruker ordliste? kjedelig om man må vente litt mellom vær bokstav :dontgetit:

6906990[/snapback]

Jeg synes den er både treg og tungvindt å skrive sms med, det absolutt eneste bra med telefonen er designet, men jeg vil si det er et veldig dårlig kjøp. Men om du absolutt vil ha en pen men ellers dårlig tlf så be my guest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...