The President Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg er på utkikk etter en god sekk til min Inspiron 9300. Denne Targus skal ifølge kommentarene på komplett passe, men jeg har ikke bare gode erfaringer med disse kommentarene. Noen som kan konfirmere dette? Jeg vil helst ikke ha så stor sekk som for eksempel XPS sekken. Anbefalinger? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har selv 9300 og du slipper nok ikke unna en stor sekk, da 17"eren skal være med i sekken Jeg har bag til den, men det er ikke så ofte jeg sleper den med meg da. Lenke til kommentar
The President Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 sekken må være stor, ja, men jeg vil helst ha så liten som mulig. Så lenge jeg klarer å "klemme" maskinen nedi uten for mye trøbbel, så er jeg fornøyd. Har en dell-veske nå og den er forsåvidt grei den, men å "vandre" til jobben med digre maskinen blir litt lettere når den ligger i en sekk..... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 I praksis kan du jo bare kjøpe en vanlig ~30 liters Berganssekk(eller liknende) og presse den ned i, det du mister er skumgummien som skal beskytte den, men den mister du uansett mye av når du går ned i størrelse. Har gjort det selv og det er ikke ett problem så lenge du ikke slenger sekken i fra deg. I9300 er også såpass solid at den tåler litt, i motsetning til den gamle I4150'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå