Andrivio Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hei, noen som vet hvor jeg får kjøpt å satt på viperstriper på bilen i nærheten av Ålesund?? hvilken kombinasjon passer best? bilen er svart bronze felger + bronze striper ( den liker jeg) bronze felger + sølv striper litt merkelig spm kanskje men takker for svar =) Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kommer alt an på hva slags bil det er.. en GT350-H må jo såklart ha bronsestriper over svart underlag. Men på en viper tror jeg ikke det ville sett bra ut. Mest pga imaget til hertz bilene kanskje Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Kommer alt an på hva slags bil det er.. er en accord 94 mod planen var å senke den, 50 eller 40mm. bronze felger og enten sølv eller bronzefarget viperstriper. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei, kjem kjøl fra byn og tror jeg sku ha sett noe på bilrekvisita eller ka dem kalle seg, ligger oppfor biltema og så på den veien til høyre, om du skjønner! Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hei, kjem kjøl fra byn og tror jeg sku ha sett noe på bilrekvisita eller ka dem kalle seg, ligger oppfor biltema og så på den veien til høyre, om du skjønner! 6897379[/snapback] bilxtra eller hva det heter? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Mhm, tror det! Da jeg var der og skulle kjøpe slike aluminiums look greie til dørken, så syns jeg jeg så slike striper! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Gå til et trykkeri som lager reklame til biler o.l. få dem til å lage noen striper til deg... Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 eller ikke gjør det i det hele tatt.. (bilen min) Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 eller ikke gjør det i det hele tatt.. (bilen min) 6901215[/snapback] hehe, for det der ligner på en accord vet ikke jeg, må se om jeg finner en med striper en plass Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 heh, nei. Bare et eksempel på at striper ikke alltid er like kult.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå