Gå til innhold

Forslag til redesign, pris og hvem?

Anbefalte innlegg

Hei

For ca 1 år siden så vant jeg en nettauksjon på qxl, hvor "premien" var en enkel nettside med cms funksjon. Som dere sikkert ser, så er dette en lav budsjett side :blush:

Adressen til siden er: http://www.muskelterapi.net/

Teksten på siden er stort sett i henhold til slik vi ønsker, men vi ser stor forbedringspotensial på selve designet/utformingen.'

Hvor kan en henvende seg for å få "frisket opp siden", og hva vil noe slikt komme på i pris?

Ønsker stort sett å beholde teksten slik den er i dag, samt mulighet til å forandre på siden via cms løsningen.

Ønsker gjerne forslag til hvordan et nytt design burde se ut?

Er det mye arbeid å forandre designet, når teksten etc., samt cms løsningen er klar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ann på, ser ut som CMS løsningen din er utdatert, etter å ha kikket på koden. Selve profilen til siden din er jo ganske stilig, så en kunne jo ha laget en fin side ut av det - hvor mye man tar for en slik jobb kommer vel litt ann på hvem du spør. Her på forumet får du vel en slik side til under fem høvdinger, tenker jeg.

Ang. CMS så kan du jo evt. bare bytte om til wordpress, da de har støtte for 'Pages', som passer til statiske sider.

Endret av George Bush
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen. Skal prøve å skaffe meg mer informasjon om wordpress.

Selv så har jeg ingen erfaring med verken webdesign eller programmering, det er derfor det har vært så greit med en cms løsning som gjør det svært enkelt å forandre tekst på siden.

Det kan godt være at cms løsningen er utdatert, da jeg ikke har kunnskap til å vurdere dette.

Den totale kostnaden for siden inkludert cms løsningen var i underkant av 1500 kroner i sin tid, så en vår vel det en betaler for.

Tar gjerne i mot tips til konkrete forandringer, samt hva som er viktig med tanke på "enkel og god design".

Eller er siden god nok til sitt bruk?

Kanskje en av dere vil redesigne siden, basert på malen/teksten som allerede ligger der? Send meg da en pm

Endret av mrmattis
Lenke til kommentar

Har du noen tanker om hvordan sidene skal se ut, hvordan du vil tjenesten skal presenteres? Fargevalg osv? De fargene på de nåværende sidene synes jeg skjærer seg litt med bakgrunnen.

Edit:

For tiden holder jeg på med en liten ansiktsløfting av noen sider, mest fordi de så litt tafatte ut (ser ut til å være laget i Word) og har lyst til å lære mer om webdesign. Original versjon og min versjon.

Endret av JonH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...