Cheshire Cat Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Dette er en tråd inspirert av Den beste signatur-tråden og Vurder brukeren over deg-tråden. Reglene er de samme som i Vurder brukeren over deg-tråden: Reglene: Gi signaturen over deg en vurdering fra en skala fra 1-10 der 10 er det beste. Gi en liten forklaring på hvorfor du gav signaturen den karakteren. Spam og annet fanteri blir rapportert. Hold det saklig Endret 19. september 2006 av -Nikken Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Nikken -kjedelig signatur -lite krativitet -skjønner ikke hvorfor du ikke skrive noe litt mer "nyttig".. 1/10 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Vi trenger SERIØST ikke flere slike. VÆR SÅ NILL MODERATORER. Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Vi trenger SERIØST ikke flere slike. VÆR SÅ NILL MODERATORER. 6892212[/snapback] så bare rapporter da.. det har jeg gjort Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Dette er jo en fin tribute til singaturer. Syntes det var litt koselig jeg. Jeg tar benerio sin: Han heier på Lillestrøm, som bergenser synes jeg det trekker ned Det later til at han er lei seg over at Steve er død, men RIP Steve er jo et popkulturelt fenomen etterhver, noe som kan signalisere at beneiro følger med i tiden. Han er tydeligvis stolt over DVD-kolleksjonen sin siden han viser den i signaturen sin. Dette er etter min mening en fin interesse. Han har også lagt ut mailen sin i singnaturen som viser at han ikke er redd for å bli kontaktet av forumbrukere, noe som signaliserer at han er en relativt åpen person. Karakter 8/10 Lenke til kommentar
nets Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Higren.com - Kle på deg med HigrenJeg er forumets kosebamse i: ♥Off-Topics Spre-Hygge-Og-Varme-Tanker-Team♥ Dell I6000: P M 740, 1024MB DDR2 RAM, ATI X300 128MB Med batteri som er i fare for å eksplodere! Han har en hjemmemekka hjemmesie som ikke ser så værst ut, verdt å skryte av. Tar seg selv uhøytidelig og er glad i å spre glede rundt seg (). Er også stolt av å være en tikkende bombe på skolen/jobben, og de fordelene det fører med seg ^^ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Vi trenger SERIØST ikke flere slike. VÆR SÅ NILL MODERATORER. 6892212[/snapback] så bare rapporter da.. det har jeg gjort 6892230[/snapback] Jepp! Vi ser det, stenges som unødvendig tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg