Camillajs Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Saint Thomas er mannen som kunne vært Norges svar på Bonnie "Prince" Billy; eksentrisk, talentfull og snodig. Dessverre blir Saint Thomas mest eksentrisk og snodig enn talentfull. I alle fall har han ikke helt klart å overbevise verken norske kritikere eller til tider sitt eget publikum. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Snakker om å være uenig, jeg synes denne skiva var ganske så bra jeg Jeg skal ikke påstå at hans engelskuttale er bra, ei heller at det hele ikke er ganske likt for sang til sang, men totalt sett så sitter jeg som lytter igjen med en bra følelse. Tenker jeg ville gitt den 6. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kunne ikke vært mer enig med Camillajs, dessverre. Skiva er så plagsom at det ikke går an å like den samme hvor mye man prøver... Skjønner virkelig ikke poenget med å holde all vokal to oktaver høyere enn det stemmen hans makter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg